Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er Date en nødvendighet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jenten bare vil ha en normal mann, og ikke en perfekt, da?

Men en slik innstilling så kan du bare drite i hele daten. Du vil vel ikke ha dame kun for å ha dame vil du? For du vet, de fleste jenter tenker slik om menn, også. Med mindre hun er desperat.

 

Vær deg selv, men vis at du er awesome. "Perfekt" er kun en utopi, mens "normal" er ensbetydende med "plenty more fish in the sea". Du skal være unik for dama. Du kan godt beskrive deg som "normal", men å gå med det mindsettet skaper dårlig selvsikkerhet. Du er unik, du er du, du er awesome.

 

 

 

 

Forøvrig, for å svare på førstepost. Jeg er ikke glad i date, som i en dette-er-en-date-setting. Jeg synes det er kleint.

 

Misforstå meg rett, jeg forsikrer meg om at jenta vet at det er en date, men jeg fokuserer på at vi skal gå ut å ha det gøy - ikke gå på date, om du skjønner. Jeg er veldig casual av meg, så date-som-i-date blir for stivt for meg.

 

Men ja, date er nødvendig! Jeg motsier meg til det perverse nå. La meg forklare; date er nødvendig for at dere skal bli kjent. Dette for meg er "date". Men å kjøre på med restaurant, klasse og stil, mens du durer rundt i hodet ditt at "oha, oha, jeg skal på date!" er uaktelt for meg. Det er jeg ukomfortabel med.

 

Jeg vil heller ta med jenta ut og vise hvem jeg er - den beste siden av meg selvfølgelig - og ikke presse "date" ned over trynet på begge.

 

Postet av anonym: 7ca5c1b6544133853db277f2e88a10ce

Lenke til kommentar

Jeg vil ha kjæreste kun for å ha kjæreste og ha en som er min.

 

Mener du at jenter tenker at gutter er slik, og avslører det. Eller at de også kun er ute etter kjærester for kjæreste-skyld?

 

Hvordan bør jeg spørre, stå med kroppspråk, setting, timing, stemmebruk, ordbruk, når jeg skal be en jente ut?

 

Improviser.

 

Fortrinnsvis velg en aktivitet med lite prating, ettersom du tydeligvis ikke er så flink til det.

Virk så normal som du klarer.

 

Forøvrig, man the fuck up. Ikke spør forumet om hver eneste lille ting. Finn ut ting av deg selv.

Lenke til kommentar

Det er nok best å kopiere stemmebruken til han her :

 

Og du må ikke finne på å se henne i øynene, da mister hun all respekt for deg. Det er veldig frekt.

 

Om du sier mye morsomt havner du i friendzone med en gang, så det er best å være litt avvisende. Faktisk bør du sitte å se på alle andre jentene rundt dere. Om det ikke er noen andre der er det sikreste valge å se på noen nakne damer på mobilen eller noe sånt. FHM fungerer til nød..

 

De fleste jenter liker at gutter står som om de lener seg på en vegg som er da en halv meter bak dem, det kan være litt vanskelig så det er best du øver litt først!

 

Lykke til unge man :thumbup:

Endret av Marius5051
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg kommer aldri til å forstå hvor mange tråder du må lage om omtrent det samme emnet, der du får massivt med svar, men likevel bare unngår de eller lager en ny tråd. Du sier du vet så mye om jenter og at du er for god for mange av de, men forsatt spammer du "start en ny tråd" knappen bare for å svi av tid. Tid som du kunne brukt på de såkalte jentene som er "interessert" men for dårlige for deg. Du blir bare mer og mer latterlig for hver tråd du åpner, og jeg skjønner dønn seriøst ikke hvorfor du gidder lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...