Fredrik7le86 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Høsten 2011 og Våren 2012 har enormt mange store titler som skall sleppes. Perfekt for den som vill overleve den lange vinteren i norden her er mine forhåndsbestillinger så langt i release rekkefølge: - FIFA 12 (X360) /399,- elkjop.no - RAGE Amarchy Edition (PC) /192,- biit.no - Red Dead Redemption GOTY Edition (X360) /185,- biit.no - Battlefield 3 Limited Edition (PC) /349,- elkjop.no - COD: Modern Warfare 3 (X360) /399,- elkjop.no - Elder Schrols SKYRIM (PC) /299,- elkjop.no - Max Payne 3 (PC) /194,- biit.no - Hitman Absolution (PC) /187,- biit.no Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Kun BF3 for min del. Håper og antar det er det eneste spillet jeg kommer til å trenge over vinteren. Quit school, go pro! Lenke til kommentar
samco Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Har forhånds bestilt.. Rage, Halo remake, Skyrim, Cod, bf3 Blir vell noen flere etter som assisn creed3 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Har forhåndsbestilt: Batman: Arkham City- Colector's Edition, CDON, 360. Rage- Anarchy Edition på Steam. The Elder Scrolls V: Skyrim på Steam. Saint's Row: The Third på Steam. Mass Effect 3- Digital N7 Edition på Origin. Battlefield 3: Limited Edition på Origin. Uncharted 3: Drake's Deception på Elkjop.no Synes ikke MW3 og AC: Revelations er verdt rundt 499 kr så venter til de har gått ned i pris. Lenke til kommentar
jalapenos Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Mine forhåndsbestilinger: Diablo 3 Colectors Edition Star Wars The Old Republick Colectors Edition Battlefield 3 Limited edition Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Battlefield 3 LE 333 kr hos Lefdal Lenke til kommentar
samco Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Himmel for en god pris Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Har forhåndsbestilt: Batman: Arkham City- Colector's Edition, CDON, 360. Rage- Anarchy Edition på Steam. The Elder Scrolls V: Skyrim på Steam. Saint's Row: The Third på Steam. Mass Effect 3- Digital N7 Edition på Origin. Battlefield 3: Limited Edition på Origin. Uncharted 3: Drake's Deception på Elkjop.no Synes ikke MW3 og AC: Revelations er verdt rundt 499 kr så venter til de har gått ned i pris. enig! jeg skal vente till assassins creed 3 før jeg begynner spille assassins creed igjen. spillte 2:ern og følte att det er nokk. vill ha en ny hovedperson nå og ikke fortsette på samme historie. du kan foresten forhåndsbestille ass creed revelations for 187kr. till pc på biit.no cod er ett must for meg. cod på xbox live er noe jeg spiller minst 2-3 timer i uken. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Bare BF3:LE hos meg, kanskje det blir noen flere litt senere Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Battlefield 3 Limited Edition PC Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Har forhåndsbestilt: Batman: Arkham City- Colector's Edition, CDON, 360. The Elder Scrolls V: Skyrim på PS3 Saint's Row: The Third på PS3 Synes ikke AC: Revelations er verdt rundt 499 kr så venter til det har gått ned i pris. Rettet. Tenkte først å ta Skyrim på PC, men da du sa det var Steam ble det kjapt endret til PS3. Tenkte å forhåndsbestille Rage også, men har egentlig ikke råd. Tar det heller når det kommer ut i butikken, for å spre utgiftene litt. Endret 24. september 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Har forhåndsbestilt: Batman: Arkham City- Colector's Edition, CDON, 360. The Elder Scrolls V: Skyrim på PS3 Saint's Row: The Third på PS3 Synes ikke AC: Revelations er verdt rundt 499 kr så venter til det har gått ned i pris. Rettet. Tenkte først å ta Skyrim på PC, men da du sa det var Steam ble det kjapt endret til PS3. Tenkte å forhåndsbestille Rage også, men har egentlig ikke råd. Tar det heller når det kommer ut i butikken, for å spre utgiftene litt. va er feil med steam? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg har sagt det så mange ganger på denne forumet at jeg ikke gidder ta det i detalj mer, men kort sagt er det innført med tvang, nekter å la meg spille single-player spill offline, nekter å la meg laste ned patcher andre steder (så når steam-patchingen ikke funker i det hele tatt får jeg ikke spilt i det hele tatt), og steam slettet alt jeg hadde av spill, mods, screenshots, patcher og så videre fordi jeg våget å prøve å reinstallere når driten hadde gått tre dager i strekk uten å fungere tilsynelatende uten grunn. Dvs den nektet å koble til serveren. Har ikke den fjerneste ide hvorfor. Som om ikke det var nok krever steam at vi legger til en hel masse spill vi har kjøpt fysisk i butikk der, for ikke å snakke om spill vi har kjøpt andre steder som f.eks gamersgate. Jeg kjøpte Magicka på GamersGate nettopp fordi GG er valgfritt, men neida. steam krevde full kontroll likevel. På toppen av det hele må jeg inn i task manger for å avslutte steam. For all del, jeg kan gå til steam og trykke Exit, programmet lukkes og ikonet forsvinner fra systemlinjen nederst til høyre. Men steam ligger fortsatt og kjører i bakgrunnen som et spy-ware. Og dette kaller dere bra? Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Eneste jeg synes er greit med steam er att alle spillene er samlet i ett bibliotek på samme sted og att du kan åpne kontoen og laste ned på en annen pc hvor du en er.. jeg er ganske simpel og har kun spillt pc spill i ca. 6 mÅneder sÅ jeg har ikke opplevd sÅ mye problem enda. Men jeg kan f.ex. ikke starte multiplayern till cod 4 og gta IV snarveien funker ikke i d hele tatt. Det er vel det eneste. Og jo.. det Å ikke kunne starte spill fordi om du er offline (min internett klikker inimellom) er en pain in the ass... Ellers liker jeg steam.. men vi fÅr se om jeg er sÅ begeistret som jeg er nÅ over tid... Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 En ting bare. Du tenkte kjöpe skyrim på ps3. Om du har en 360 burde du kansje vurdere og kjøpe det till den istede. For både fallout 3 og new vegas hadde mindre bugs og litt finere grafikk på 360 versjonen. Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Forza Motorsport 4 LCE. 499,- på Spaceworld. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Eneste jeg synes er greit med steam er att alle spillene er samlet i ett bibliotek på samme sted og att du kan åpne kontoen og laste ned på en annen pc hvor du en er.. j Det kan du på Impulse, Direct2Drive, Origin og så videre også. Steam er ikke akkurat unik. Den eneste forskjellen er at alle de andre for valgfrie, men du tvinges til å bruke Steam enten du vil eller ikke. Du har rett og slett ikke noe valg. Det jeg lurer på er hvorfor folk godtar at de tvinges til å bruke Steam? Hva ville du sagt om du ble tvunget til å installere Impulse for å spille halvparten av spillene dine? En ting bare. Du tenkte kjöpe skyrim på ps3. Om du har en 360 burde du kansje vurdere og kjøpe det till den istede. For både fallout 3 og new vegas hadde mindre bugs og litt finere grafikk på 360 versjonen. Jeg har hatt to XB360er, men begge fikk RRD. Den siste to ganger, og da jeg endelig fikk den tilbake andre gang sluttet den å lese plater. Så nei, blir nok ikke en tredje på meg. Endret 24. september 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg sier bare... spill som Skyrim anbefales til PC, er så mye mer du kan gjøre på PC versjonen (bare om du har bra nok PC til det såklart) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg sier bare... spill som Skyrim anbefales til PC, er så mye mer du kan gjøre på PC versjonen (bare om du har bra nok PC til det såklart) Jeg skulle gjerne hatt Skyrim til PC, men så lenge jeg tvinges til å bruke Steam blir det ikke aktuelt. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) - FIFA 12 (X360) /399,- elkjop.no - RAGE Amarchy Edition (PC) /192,- biit.no - Red Dead Redemption GOTY Edition (X360) /185,- biit.no - Battlefield 3 Limited Edition (PC) /349,- elkjop.no - COD: Modern Warfare 3 (X360) /399,- elkjop.no - Elder Schrols SKYRIM (PC) /299,- elkjop.no - Max Payne 3 (PC) /194,- biit.no - Hitman Absolution (PC) /187,- biit.no Biit.no var ny for meg. Sinnsyke priser der. Hva er ulempen? Har du brukt de før? Glem det jeg sa om sinnsyke priser. Ble klart med en gang jeg så fortolling osv at dette var like dyrt som alt annet. Endret 24. september 2011 av Anathema Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå