Thoto79 Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Under en mnd til release nå, hype hype! Vedr Steam eller ikke så har jeg prøvd å sjekke litt rundt bla.a på Steam forumet men ingen som verken har bekreftet eller avkreftet en evnt Steam release. Trolig blir det vel ikke til det etter komplikasjonene som var med Anno 1404 (kunne kjøpes men ikke oppdateres igjennom Steam og etterhvert så ble hele spillet bare fjernet) Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Tror nok vi kan se bort fra Steam, ja... Spillet skal jeg ha uansett, men alltid greit å prøve å samle alt på ett sted. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Kan nesten ikke fatte at dette spillet faktisk kommer neste måned!! Husker Anno 1404 var så bra at jeg følte det hadde gått en halvtime da spillet selv anbefalte meg en tur ut, ettersom jeg kanskje hadde spilt en smule for mye Im counting days! Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Stronghold 3 kommer den 25.10 (6 dager og 11 timer), så det blir nok iherdig spilling av dette før ANNO kommer... Gleder meg til begge spillene - i tillegg er jeg nysgjerrig på CitiesXL 2012 (hvis de har luket ut mye av feilene fra tidligere) - og FM2012 skal jeg jo også ha... sukk... Jeg har ikke tid! Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Stronghold 3 kommer den 25.10 (6 dager og 11 timer), så det blir nok iherdig spilling av dette før ANNO kommer... Gleder meg til begge spillene - i tillegg er jeg nysgjerrig på CitiesXL 2012 (hvis de har luket ut mye av feilene fra tidligere) - og FM2012 skal jeg jo også ha... sukk... Jeg har ikke tid! Haha, føler med deg. I tillegg til disse spillene du ramser opp så må jeg prøve å finne tid til blandt annet Assassin Creed, BF3 OG Skyrim også på ett vis Men når alt kommer til alt så er det som du sier, Anno og Stronghold vil bli prioritert! Så får man heller ta ut en ferie og få unna resterende spill backlogg i vinter Har foresten sendt noen forespørsler vedr Steam eller ikke med tanke på 2070, burde vel snart komme noe info rundt dette nå som det nærmer seg kun 3 uker til release. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg er "overbevist" om at ANNO ikke kommer på Steam siden det ikke ligger der allerede, og siden UBI har egen portal - men for all del, jeg ser gjerne at det dukker opp på Steam også. Jeg er heldigvis ikke døyten interessert i FPS, så det blir strategi for alle pengene i høst/vinter. En perfekt høstlørdag: 3 timer ANNO, 3 timer Stronghold, 2 timer CitiesXL og 2 timer FM2012 - og en New Orleans fra Peppes. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Anno 2070 gjør at jeg venter med alle andre spill. Battlefield, Uncharted, Skyrim, i bunn og grunn alt får vike. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hvis ANNO 2070 blir så bra som jeg HÅPER, så blir det 100% ANNO. Hvis det blir litt som jeg TROR så vil jeg nok prøve Stronghold og de andre spillene litt innimellom også. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Ny Anno 2070 multiplayer trailer som kom igår: http://www.eurogamer.net/videos/anno-2070-trailer-logs-online-features Ser nok personlig mest fram til campaign og continuous game men uansett: kun tre uker til release nu! Lenke til kommentar
Kiwipels Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Dette spillet gleder jeg meg til! Det eneste problemet mitt er tid - eller mangel på tid. Det er så sinnsykt mange gode spill som kommer ut nå snart, og jeg vil ha dem alle sammen! Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 2 uker 14 dager 340 timer 20400 sekunder Uansett nærmer lansering seg snart Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 2 uker 14 dager 340 timer 20400 sekunder Uansett nærmer lansering seg snart Da velger jeg å telle uker ettersom det bare er 2 av dem Krysser fingre og tær for at det blir en smertefri release som ikke ender i en eneste stor patch bonanza Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 2 uker 14 dager 340 timer 20400 sekunder Uansett nærmer lansering seg snart Da velger jeg å telle uker ettersom det bare er 2 av dem Krysser fingre og tær for at det blir en smertefri release som ikke ender i en eneste stor patch bonanza Erfaringsmessig så har Anno-spillene vært veldig stabile ved release - men man vet jo aldri. Jeg er mest spent på hvor mye datakraft grafikken tar nå i forhold til tidligere. Anno1404 kjører smertefritt, men Anno2070 ser jo definitivt penere ut - og sikkert mer ressurskrevende. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 2 uker 14 dager 340 timer 20400 sekunder Uansett nærmer lansering seg snart Da velger jeg å telle uker ettersom det bare er 2 av dem Krysser fingre og tær for at det blir en smertefri release som ikke ender i en eneste stor patch bonanza Erfaringsmessig så har Anno-spillene vært veldig stabile ved release - men man vet jo aldri. Jeg er mest spent på hvor mye datakraft grafikken tar nå i forhold til tidligere. Anno1404 kjører smertefritt, men Anno2070 ser jo definitivt penere ut - og sikkert mer ressurskrevende. Krever nok litt mer ja men om minimums sys req som har blitt publisert stemmer så var det ikke avskrekkende: • 2 GHz dual-core processor • 2 GB RAM • Shader 3 capable graphics card with 512 MB of video RAM • Windows XP, Vista or 7 • Direct X9 • 2.5 GB free hard disk space Merker meg at det faktisk ikke kreves dual2core men altså den første dual-core prosessoren som kom etter pentium. Må jo forståss legge litt på disse specsa for å få anbefalte systemkrav og for å slippe og kjøre spillet med lav oppløsning og tilhørende lagg. Skulle det ikke funke så får jeg heller koste på meg litt ny hardware for anledningen Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Sikkert gammelt nytt for mange, men likevel: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1390457 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Sikkert gammelt nytt for mange, men likevel: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1390457 Dette var nyeste nytt for meg! Da var denne helgen satt tenker jeg Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 ... og jeg sitter på jobb og prøver febrilsk å komme opp med en unnskyldning for å dra hjem. Nå har jeg sittet på taket her i bare trusa i 30 minutter i håp om å få en akutt forkjølelse men det funket ikke - ble bare kald og våt 1 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 JA!! Ingenting jeg har ønsket mer i det siste enn en demo-versjon av 2070, så dette kom som herlige nyheter her i den ellers kjedelige fransktimen! Passer ekstra bra med tanke på at jeg skal bort, så da blir det Heroes 6 og 2070 i helgen! Jeg er i lykkerus! Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 ... og jeg sitter på jobb og prøver febrilsk å komme opp med en unnskyldning for å dra hjem. Nå har jeg sittet på taket her i bare trusa i 30 minutter i håp om å få en akutt forkjølelse men det funket ikke - ble bare kald og våt :!: Arme meg, får ikke prøvd dette før imorgen jeg men gleder meg som ett barn! Er livredd for å bli skuffa da men tviler på at det skjer Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Nå er det bare 45 minutter igjen av arbeidsdagen, så da blir det rett hjem å legge unga før barneTV og sende kjerringa på byen mot sin vilje - jeg krever spillefred! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå