Colb Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Hei! Jeg har klart å rote bort alt som befant seg i dokumenter mappen, nedlastning mappen og skrivebordet og stresser en del akkurat nå (mye skolearbeid, og jobbrelaterte dokumenter som er borte). når jeg åpner mappene er de helt tomme. Problemet oppsto etter at jeg skulle instalere "modloader" ett tilegg til Minecraft som krever litt tukling i Terminal. De aktuelle kommandoene jeg brukte er: cd ~ mkdir mctmp cd mctmp jar xf ~/Library/Application\ Support/minecraft/bin/minecraft.jar og rm META-INF/MOJANG_C.* jar uf ~/Library/Application\ Support/minecraft/bin/minecraft.jar ./ cd .. rm -rf mctmp Etter å ha gjort dette forsvant alt. i tillegg er papirkurven tømt (noe den ikke var fra før) En endring i finder, er at Bibliotek har skiftet navn til Library. informasjon om Mac: Macbook pro 13" 2010 Lion OSX 10.7.1 noen som aner hva som har skjedd, og hvordan jeg kan få tilbake filene mine? Si ifra hvis det trengs mer informasjon fra min side mvh Colb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå