Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Frakte MC fra Oslo til Bergen (oktober)


veluci

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har funnet en sykkel som eg skal kjøpe. Er på havet og kommer hjem om litt mindre enn 3 uker. Når eg kommer hjem så blir det rett og hente sykkelen.

 

Lurer på hva som blir det beste alternativet for og frakte sykkelen tilbake til bergen? Noen som har erfaringer med dette på denne tiden av året?

 

Har MC lappen, så har mulighet til og kjøre. Men er litt små nervøs for att det kan være glatt på fjellene.

 

Har bil med henger feste, så kunne jo vert en mulighet og lånt meg henger.

 

Eller sende MCen med tog.

 

Eg vet ikke helt. Aldri gjort noe sånt før :p Har selfølgelig mest lyst og kjøre sykkelen.

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Få den på en henger. Akkurat i dette øyeblikk er det vinterføre over Hardangervidden, og det blir vel neppe særlig bedre om 3 uker...

Bare sørg for at du har vinterdekk hele veien, rett lufttrykk, godt festet moppe, og kjør med vett. Så går det så fint så. Jeg vil tro at dette blir billigste og enkleste måte å få den over på, som privatperson.

grattis med kjøpet, og lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Kan kjøre den for deg jeg :cool:

 

Hehe, nå er det jo slik att eg har lappen, så kjøre den kunne eg gjort selv. Men det er faren for att det kan være glatt oppå fjellet som stanser meg

Kan frakte på henger for den saks skyld. Henta en bmw i Bergen for en måned siden, og har henta Husaberg i Ålesund i fjor (begge på henger) :)

 

Men mye av moroa med å kjøpe ny sykkel/bil er å hente selv. Bare turen er verdt en del spør du meg.

Endret av Bearar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...