veluci Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Hei. Har funnet en sykkel som eg skal kjøpe. Er på havet og kommer hjem om litt mindre enn 3 uker. Når eg kommer hjem så blir det rett og hente sykkelen. Lurer på hva som blir det beste alternativet for og frakte sykkelen tilbake til bergen? Noen som har erfaringer med dette på denne tiden av året? Har MC lappen, så har mulighet til og kjøre. Men er litt små nervøs for att det kan være glatt på fjellene. Har bil med henger feste, så kunne jo vert en mulighet og lånt meg henger. Eller sende MCen med tog. Eg vet ikke helt. Aldri gjort noe sånt før Har selfølgelig mest lyst og kjøre sykkelen. Takker for svar! Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Ville hentet den med henger hvis det var fare for glatte forhold over fjellet. Jeg kjørte 40mil med sykkel på henger, intet problem så lenge den er godt fastgjort Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Få den på en henger. Akkurat i dette øyeblikk er det vinterføre over Hardangervidden, og det blir vel neppe særlig bedre om 3 uker... Bare sørg for at du har vinterdekk hele veien, rett lufttrykk, godt festet moppe, og kjør med vett. Så går det så fint så. Jeg vil tro at dette blir billigste og enkleste måte å få den over på, som privatperson. grattis med kjøpet, og lykke til Lenke til kommentar
veluci Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Takke for flotte svar. Ja, det blir vell en kjøretur for og hente sykkelen. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Kan kjøre den for deg jeg Lenke til kommentar
veluci Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Kan kjøre den for deg jeg Hehe, nå er det jo slik att eg har lappen, så kjøre den kunne eg gjort selv. Men det er faren for att det kan være glatt oppå fjellet som stanser meg Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Hvis du ikke har dårlig tid kan du jo ta omveien om sørlandet/kysten? Lite trolig at det er snakk om noe glatte veier den veien. Men må vel legge inn en overnatting da. Endret 25. september 2011 av awesnes Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Kan kjøre den for deg jeg Hehe, nå er det jo slik att eg har lappen, så kjøre den kunne eg gjort selv. Men det er faren for att det kan være glatt oppå fjellet som stanser meg Kan frakte på henger for den saks skyld. Henta en bmw i Bergen for en måned siden, og har henta Husaberg i Ålesund i fjor (begge på henger) Men mye av moroa med å kjøpe ny sykkel/bil er å hente selv. Bare turen er verdt en del spør du meg. Endret 25. september 2011 av Bearar Lenke til kommentar
veluci Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Er vell ikke noen her ifra Bergens område som har en MC tilhenger eg kunne lånt? eller vet om hvor eg kunne fått lånt en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå