Open-Source Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Jeg skrur den aldri av på SGS II pga. nå har jeg god batterilevetid. Men det er for å forklare hvor eneklt det er å skru på wifi på android PL610.. Jeg gjorde det samme med 3G og 3GS med samme resultat. Jo mer telefonen gjør automatisk og riktig, jo bedre for brukeren vil jeg si. Nå hadde jo 3G og 3GS svært dårlig batterilevetid i forhold til mange av konkurrentene PL610! Dert var først med iPhone 4 at batterilevetiden ble bra. 3GS kom ut på toppen når det gjalt batterilevetid, antagelig det samme med 3G. Firern er enda bedre igjen, og det blir spennende og se hva femmern og iOS 5 bringer. Helt feil. HD2 og Touch HD hadde bedre batteri enn begge 2. Noe de aller fleste mobiljournalister viste. Endret 25. september 2011 av Open-Source Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Dette med Google-søk på diverse plattformer; at IOS er overrepresentert kan skyldes endring av User Agent i nettleseren på Android-telefoner. Selv bruker jeg Iphone 4 nå, og ser frem til å kvitte meg med den og få en skikkelig smarttelefon. IOS har nesten bare ubrukelige apps for en viderekommende bruker. ## avsnitt med personangrep fjernet av ilpostino ## Endret 25. september 2011 av ilpostino waits for Alice Lenke til kommentar
Mr_Arnesen Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 litt off topic, men hvor lang levetid opplever du på sg2' ern? Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 litt off topic, men hvor lang levetid opplever du på sg2' ern? Litt over et døgn med hardt bruk, og opptil 5døgn med lite. Har bilde om det ønskes. Lenke til kommentar
Mr_Arnesen Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg skrur den aldri av på SGS II pga. nå har jeg god batterilevetid. Men det er for å forklare hvor eneklt det er å skru på wifi på android PL610.. Jeg gjorde det samme med 3G og 3GS med samme resultat. Jo mer telefonen gjør automatisk og riktig, jo bedre for brukeren vil jeg si. Nå hadde jo 3G og 3GS svært dårlig batterilevetid i forhold til mange av konkurrentene PL610! Dert var først med iPhone 4 at batterilevetiden ble bra. 3GS kom ut på toppen når det gjalt batterilevetid, antagelig det samme med 3G. Firern er enda bedre igjen, og det blir spennende og se hva femmern og iOS 5 bringer. Enig med Open-source her. Hverken 3G eller 3GS var best i klassen ang batteri. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Helt feil. HD2 og Touch HD hadde bedre batteri enn begge 2. Noe de aller fleste mobiljournalister viste. Finner ikke igjen riktige bokmerker her, men gjorde et lite søk. 3G kom ganske bra ut her i allefall: http://www.pcworld.com/article/148348/update_3g_iphones_battery_life_beats_atandt_rivalsbut_evdo_blackberrys_run_longer.html Lenke til kommentar
Mr_Arnesen Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 litt off topic, men hvor lang levetid opplever du på sg2' ern? Litt over et døgn med hardt bruk, og opptil 5døgn med lite. Har bilde om det ønskes. Neida, trengs ikke. Var bare nysgjerrig. Funderte på å plukke om en slik en. 1 Lenke til kommentar
Mr_Arnesen Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Helt feil. HD2 og Touch HD hadde bedre batteri enn begge 2. Noe de aller fleste mobiljournalister viste. Finner ikke igjen riktige bokmerker her, men gjorde et lite søk. 3G kom ganske bra ut her i allefall: http://www.pcworld.com/article/148348/update_3g_iphones_battery_life_beats_atandt_rivalsbut_evdo_blackberrys_run_longer.html Batterilevetiden på både 3G og 3GS var stort sett en dag. Med mindre du benyttet deg av sparetriksene. Slå av wifi, 3G osv. Som også bekreftes her: http://www.idg.no/macworld/article139432.ece Benktesten du viser til blir også litt feil mener jeg da iphone var av "neste generasjon" og må derfor måles mot neste generasjon, sånn som HD2 og Touch`n som ikke er representert her. Endret 25. september 2011 av Mr_Arnesen Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Personlig tror jeg at WP er mer brukervennlig ennbåde IOS og Android 1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Personlig tror jeg at WP er mer brukervennlig ennbåde IOS og Android Ja der er jeg fristet til å si at jeg er enig. Om ett år når MS har fått på plass alle features og tjenestene deres er oppe å kjører i alle land, da vil MS være en stor utfordrer til både Android og iOS. Spesielt om Windows 8 slår ann på tablets og pc. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Android og iOS er ikke så ulike og bruke, Android har kanskje litt flere menyer en person med ekstrem liten teknisk innsikt kan rote seg inn i. Ellers består det stort sett bare av og trykke rundt på driverse snarveier, applikasjonene får jo også en liten smak av OS-et i seg, men de også virker stort sett på samme måte. Gøy og se at det begynner dukke opp WP7 support i alle dagens iOS/Android diskusjoner Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Det er et veldig interresant spm, men det har ikke noge med brukervennlighet å gjøre Urgelol. igjen så er det jo mer brukervennlig med innebygd search i android som du sier, så det skal med andre ord være lettere på android kontra iOS. Du vet også at det ikke er noe forskjell på vanskelighetsgraden med surfing på de 2 ulike operativsystemene. Slå av og på wifi er også enklere på android idag, siden at dette er integrert i rullegardinen nå på de fleste androidenehtene. Jeg tror det har med brukergruppen og hardware å gjøre(iPad har en enorm del av trafikken). tredje gangen det nevnes. Du må gjerne motbevise meg å forklare hvorfor det skal være lettere å surfe med en iPhone kontra en androidmobil? Da vil du innse at brukervennligheten ikke kan måles ut ifra en wifi-statistikk... Det skal måles i hvordan oppgavene løses. Det er derfor innholdet i førstepost blir feil i forhold til topic. Mange gode poenger, og det var da også derfor jeg laget tråden. Vi diskuterer jo i mente hvor brukervennlig ting er, men det går jo stort sett bare på subjektive meninger, eller at mora di synes android er enkel f.eks. Jeg mener at brukervennlighet kan sees i hvordan folk bruker mobilen og hvor mange som bruker den til de forskjellige oppgavene. Men det er klart at forskjellige brukergrupper har mye å si. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Mye forskjellig som spiller inn, iPhone har jo tradisjonelt blitt solgt med bindingstid til diverse data planer. Og en som uansett betaler for data bruk på mobilen vil også begynne og bruke det mere. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Mye forskjellig som spiller inn, iPhone har jo tradisjonelt blitt solgt med bindingstid til diverse data planer. Og en som uansett betaler for data bruk på mobilen vil også begynne og bruke det mere. Okey, så motsatt av det tallene viser? Det du sier er jo at iphone brukere burde bruker 3g mest og wifi minst fordi abb. kommer med datapakker? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Poenget mitt var bare at en som bruker internett generelt mere over 3G også vil benytte seg mere av internett, enten det er 3G eller Wifi tilgjengelig. Edit: Og iPhone er en god surfe telefon, android kommer i mange billige varianter som er elendige og surfe på. Endret 25. september 2011 av Blunderguff Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Edit: Og iPhone er en god surfe telefon, android kommer i mange billige varianter som er elendige og surfe på. Med lusne 3.5 tommers skjerm, så er jeg ikke helt enig i at surfing på en iPhone er så bra som dere skal ha det til. Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Edit: Og iPhone er en god surfe telefon, android kommer i mange billige varianter som er elendige og surfe på. Med lusne 3.5 tommers skjerm, så er jeg ikke helt enig i at surfing på en iPhone er så bra som dere skal ha det til. Spol til 2:40 å se hvilken mobil som dominerer surfemarkedet med tanke på opplevelse. http://www.youtube.com/watch?v=P_4vijEfQaQ Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Edit: Og iPhone er en god surfe telefon, android kommer i mange billige varianter som er elendige og surfe på. Med lusne 3.5 tommers skjerm, så er jeg ikke helt enig i at surfing på en iPhone er så bra som dere skal ha det til. Sant, men jeg syntes den gjør en god jobb til og være en 3.5", men det er klart surfe opplevesen blir bedre om man legger til en tomme Kommentaren var rettet mot sammenligningen med alle android telefoner og iphone, og iphone er og surfe på enn en android telefon til 600 kroner, så klart Endret 25. september 2011 av Blunderguff Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Med lusne 3.5 tommers skjerm, så er jeg ikke helt enig i at surfing på en iPhone er så bra som dere skal ha det til. Størrelsen er ikke alt som teller. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Dette er en smaksak, og selv syns jeg høy dpi er langt viktigere enn stor størrelse for en god surfeopplevelse, og både SE Xperia Ray og iPhone 4 er bedre enn Samsung Galaxy S2 for min surfeopplevelse, men mange andre synes størrelse er alt. og der er SGS2 klart størst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå