power Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Hei. Jeg drev å skrudde litt på min xbox.. undet et hotswap forsøk sto gnistene under hardisken og det lukta svidd i helde kåken.. Er det noen måte å berge xboxen på? Det er jo ikke akkurat bare å sette i en ny disk... Lenke til kommentar
redflame Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 se på denne linken der finner du hjelp til alt når det gjelder xbox http://www.xbox-scene.com/ Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 HAHAHAHA sånt skjer med microsoft søppel serru!! Lenke til kommentar
power Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Du har ikke en direkte link? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 HAHAHAHA sånt skjer med microsoft søppel serru!! slik skjer når folk uten peiling leker med dyre leker.. Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 HAHAHAHA sånt skjer med microsoft søppel serru!! hmm, ikkeno har skjedd med min X-Box, og hvorfor det da? BTW: Microsoft er ikke søppel.. Men men, det går jo ann og sette inn ny harddisk i den ødelagte X-Box'en da. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Og du kaller deg en hækker og sier at søpplesoft ikke er søppel? jaja.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Og du kaller deg en hækker og sier at søpplesoft ikke er søppel? jaja.. *nominerer zlummglumm til årets mest seriøse bruker på hw.no nettverket* Lenke til kommentar
redflame Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 send en mail til denne karen han kan alt når det gjelder sånt og bare spør han om han kan fikse det for deg, mannen er et geni når det å fikse sånne ting. [email protected] lykke til 8) Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Harddisken er mest sannsynlig gåen. Jeg har en harddisk liggende hvis du er interessert, den er med originale filer. Kan sikkert ordne det for deg også hvis du ikke har lyst til å prøve selv Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Og du kaller deg en hækker og sier at søpplesoft ikke er søppel? jaja.. *nominerer zlummglumm til årets mest seriøse bruker på hw.no nettverket* *NoLimit går inn i valgluken og stemmer på zlummglumm* Microsoft er digg Lenke til kommentar
power Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Harddisken er mest sannsynlig gåen. Jeg har en harddisk liggende hvis du er interessert, den er med originale filer. Kan sikkert ordne det for deg også hvis du ikke har lyst til å prøve selv Jeg prøvde å sette inn en hardisk fra en annen xbox.. gikk dårlig.. Forøverig.. Den hardisken vi satte inn kom fra en versjon 1.0 xbox.. og jeg hadde 1.1.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå