Harald Gjerholm Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Baker Narums T-Ford Bildet er fjernet. Beskrivelse: Dette bildet er fra Samferdsels Museet i Hønefoss. Det ser ut som interessen for nostalgiske biler er veldig laber på Digit men de som liker gamle biler kan jo ta en titt. Jeg har konvertert til sepia for å få litt gammel farvetone. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Nei har du kjøpt deg ny bil??? Nostalgi,selv om ikke jeg var til på den tiden disse var nye.Pirket får bli de moderen skiltene.Kunne market skiltet,klonet vekk og skrevet inn noe annet feks;) Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 HM... jeg blir nesten gal. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Flott dokumentert! Liker veteranbiler, så slikt er alltid artig å se. Godt eksponert! 4'er for dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg