thres93 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Trenger et program hvor jeg kan tegne pc kabinett Noe som google sketch-up Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Hvorfor ikke sketchup? Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Joa.. Bare lurte på om det finnes noen programmer som ligner Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Maya, Blender, Autocad osv... et raskt søk på google med søkeordet "3D tegneprogram" gjør susen selv er jeg fan av Google SketchUp Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Som ingeniør er jeg fan av SolidWorks og Pro Engineer. Solidworks er litt enklere å bruke, men Pro/E er hakket mer avansert. Hvis dette er noe du har tenkt å lage i virkeligheten anbefaler jeg slike programmer, fremfor 3DsMax, Blender Etc. siden disse programmene er bygget på en slik måte at det skal gå an å produsere dette i virkeligheten. Man kan også enkelt printe ut 2D-tegninger med mål og det som trengs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå