Joachim_F Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 CD Projekt snakker om versjon 2.0. Les hele saken Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Flott å se at det finnes utviklere som bryr seg såpass mye om fansen. Ser fram til oppdateringen, og det nye innholdet. Lenke til kommentar
alexanderb Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 blir bare mer og mer imponert over CD Projekt. har dessverre enda ikke fått spilt The Witcher, men den står på lista. dette spillselskapet skal støttes! mens Bioware serverer perler som "åj ja det er bra dere sier ifra! dette tas til etteretning for neste spill!" før de pumper ut en oppfølger et år senere med samme problemer og mer dertil, så bruker CD Projekt nesten like mye krefter på å oppdatere spillene sine etter tilbakemelding fra spillerne - helt gratis atpåtil. virkelig beundringsverdig. Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Beste spillutvikleren akkurat nå, uten tvil. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Det er helt utrolig bra CD Projekt! Vært litt sløv å enda ikke blitt ferdig med spillet (ei heller kommet langt), men når denne updaten kommer, tror jeg at jeg starter spillet på nytt og dedikerer 1 uke på det for å bli ferdig. Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Gleder meg meget til wicher2 kommer på xbox 360 Lenke til kommentar
frankpettersen Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Pakken vil selvsagt være gratis for alle eiere av spillet, mens nye eiere får den installert automatisk. I dagens DLC-kapitalist styrte spilleverden, er dessverre dette ikke så selvfølgelig som en skulle ha håpet. Så en stor tommelfinger opp for CD project! Lenke til kommentar
casemodd Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Flott med nytt innhold, men de sier ingenting om hva som er forbedret. For oss som allerede har rundet spillet er en forenklet opplæring lite matnytting. Jeg har en liste lang som et vondt år over hva som burde vært forbedret i The Witcher 2. Når det ikke gis bedre informasjon om hva som er forbedret kan jeg ikke akkurat si at det frister å dra frem dette spillet igjen. Kanskje er "forbedringene" bare enda mer konsollifisering? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Flott med nytt innhold, men de sier ingenting om hva som er forbedret. For oss som allerede har rundet spillet er en forenklet opplæring lite matnytting. Jeg har en liste lang som et vondt år over hva som burde vært forbedret i The Witcher 2. Når det ikke gis bedre informasjon om hva som er forbedret kan jeg ikke akkurat si at det frister å dra frem dette spillet igjen. Om det er på nivå med Enhanced Edition av TW1, så trur eg ikkje det er noko å vere redd for. Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Har hatt CE versjonen en stund, men har spart det til denne pakka kommer ut Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Kjøpte spillet ved release, men har ikke rukket å starte på det enda, får se om jeg får tid når denne nye pakka har kommet ut. AtW Lenke til kommentar
Frgr Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg var veldig skeptiskt til the witcher 2, siden jeg absolutt ikke likte 1eren, så jeg var så ufyselig at jeg lånte steam-kontoen til en kompis. Og bare etter 20min var jeg hekta, og klarte ikke stoppe. Helt fantastisk spill med utrolig pen og eventyrisk atmosfære som bare må oppleves med god grafikk! en sann perle fra CD-Projekt!! Lenke til kommentar
Livert Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Håper "forbedringene" også kommer som en patch til originalspillet, tror ikke jeg gidder kjøpe spillet enda en gang. Lizzm. Edit: ok, glem det, skal neste gang lese hele artikkelen. Skum-skum. Endret 23. september 2011 av Livert Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Håper "forbedringene" også kommer som en patch til originalspillet, tror ikke jeg gidder kjøpe spillet enda en gang. Lizzm. Men gidder du å lese artikkelen? AtW Lenke til kommentar
Livert Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Håper "forbedringene" også kommer som en patch til originalspillet, tror ikke jeg gidder kjøpe spillet enda en gang. Lizzm. Men gidder du å lese artikkelen? AtW Wow, Lucky Luke! Ser uansett frem til versjon 2.0. Spillet er litt tungt for laptopen min, så håper ny stasjonær er på plass innen dette kommer Lenke til kommentar
Samma fuh Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 skal forsette når updaten kommer, er for mange bugs and shit atm ._. det er synd for spillet er epic i 40 min før jeg må reloade pga en npc eller noe setter seg fast i sitt eget telt Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Såvidt startet på spillet....vente nå på updaten å starte på nytt så skjønner jeg kanskje hva i huleste jeg driver med... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Har begge spillene, men har ikke begynt enda. Det her høres uansett knall ut. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Dette sier jeg ikke for å ta vekk noen av æren og kreden cd project fortjener. Men for meg er dette slik hver bidige utvikler burde behandle kundene sine. Dette burde vært normalen, det er egentlig litt rart at det er slik at cd project skal få så mye kred bare fordi det finnes så mange elendige utviklere\utgivere. Men for all del, hyll cd project, jeg er fan! Endret 23. september 2011 av Everket Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Kult, kan hende det er verdt å spille det om igjen da. Men blir nok ikke før høstferie, hvis vi studenter får en Isåfall blir det å vente til juleferien (12desember++). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå