Majjan Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Returen til romvesenkampene i USA er skummelt bra. Les hele saken Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Bedre sent enn aldri? Spillet har da vært ute en stund allerede? Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 seriøst! på prisforslagene får jeg opp resistance 1 og 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Ble ferdig med R1 her om dagen...ja jeg har en backlog langt som et vondt år! R2 står i hylla og venter på sin tur...prøvde demoen av R3 igår og likte det meeeget godt. Så får vi se hvor lang tid det tar før jeg får faktisk startet på R3 nå da.... Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Bedre sent enn aldri? Spillet har da vært ute en stund allerede? Som det står ved siden av artikkelen; Resistance 3 kom ut 7. september. Ingen grunn til å ikke omtale det av den grunn. :-) Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 En fortjent og rettferdig karakter slik jeg ser. Liker historien bedre i R3 and GOW 3, men syns det er så store forskjeller mellom de med tanke på gameplayet at jeg setter pris på begge spillene. Dog er det ikke til å komme unna at våpnene i R3 er ganske kreative til tider. På en god måte. Lenke til kommentar
zumo12 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 NGT har laget en serie om R3 hvor de gjør ferdig campaign step by step. Link: (part1) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Bedre sent enn aldri? Spillet har da vært ute en stund allerede? Som det står ved siden av artikkelen; Resistance 3 kom ut 7. september. Ingen grunn til å ikke omtale det av den grunn. :-) Som jeg sa er det bedre sent enn aldri. Nå trenger vi bare vente til jul før vi får anmeldelsen av Skyrim. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Testet demoen men ble faktisk skuffet over grafikken. Lavoppløselige teksturer og kornete grafikk. Spillbarheten derimot var mye bedre. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Fått spilt en del nå, og må si meg positivt overrasket. På mange måter så liker jeg det bedre enn Gow3. Historien virker mer gjennomført og karakterene er mer troverdige. I tillegg syns jeg det har mer variasjon, og en del "surprise elements". Blant annet togturen var artig, og uten å si for mye så inneholder den noen flotte scener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå