henrikmain Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Jepp. Endelig har "The Band Game" kommet til forumet på HW.no, takket være den svært kjekke og greie brukeren "henrikmain". Reglene er slik: Jeg skriver f.eks. inn Dimmu Borgir vs. Borknagar. Den personen som poster etter meg, synes f.eks. at Borknagar er best, og dermed går Borknagar seirende ut av duellen. Da er det opp til den personen som foretrakk Borknagar å la Borknagar få en ny motstander, f.eks. Millencolin. Da blir neste duell seende slik ut: Borknagar vs. Millencolin Slik fortsetter det. I det uendelige. (Det er også tillatt å velge solo-artister, det MÅ ikke nødvendigvis være et band). OK, jeg begynner med Dimmu Borgir vs. Borknagar. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Dimmu Borgir Dimmu Borgir vs Kovenant Lenke til kommentar
notarget Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Kovenant Kovenant vs Millencolin Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Onde tunger vil ha det til at dette er en "tellethread"! Da jeg er ganske ny i gamet, vet jeg ikke helt hva dette vil si, men jeg har enkelte mistanker om hva det er. Hvis moderatorer har noe i mot denne threaden, slett den gjerne, og aksepter min unnskyldning. Hvis ingen moderatorer har noe i mot den, fortsetter jeg på dette spillet.. Millencolin Millencolin vs. Tool Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Millencolin vs. Reel Big Fish Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Millencollin(bajs) vs. HIM Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 HIM vs. System of a Down Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 HIM vs Outkast (litt mer variasjon) Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 HIM vs. Sonata Arctica Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 HIM vs Static-X HIM vs Iggy Pop and The Stooges Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Iggy Pop And The Stooges vs. The Clash Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Iggy Pop And The Stooges vs. The Clash The Clash vs. The Sex Pistols Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Sex Pistols vs. Deep Purple Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Sex Pistols vs. Deep Purple The Sex Pistols vs. Turboneger Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Dette ER en telletråd eller en +1 tråd som jeg syns er et bedre uttrykk, der man poster bare for å få en post til, det er liksom ikke noe mening bak threaden (i følge enkelte)... "Usmakelig, irrelevant materiale som dere ikke klarer å holde for dere selv." Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Turboneger VS 50 cent Denne gangen bør han bli truffet i skallen og dø Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Turboneger vs. Children of Bodom Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Enig med Echtelion. "Jeg vil ha en post til! Kanskje jeg burde starte en telletråd? Ja, det var en god ide..." Djizzez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg