Gå til innhold

The Band Game

henrikmain

Anbefalte innlegg

Jepp. Endelig har "The Band Game" kommet til forumet på HW.no, takket være den svært kjekke og greie brukeren "henrikmain". Reglene er slik:

Jeg skriver f.eks. inn Dimmu Borgir vs. Borknagar. Den personen som poster etter meg, synes f.eks. at Borknagar er best, og dermed går Borknagar seirende ut av duellen. Da er det opp til den personen som foretrakk Borknagar å la Borknagar få en ny motstander, f.eks. Millencolin. Da blir neste duell seende slik ut:

Borknagar vs. Millencolin

Slik fortsetter det. I det uendelige. (Det er også tillatt å velge solo-artister, det MÅ ikke nødvendigvis være et band).

OK, jeg begynner med Dimmu Borgir vs. Borknagar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Onde tunger vil ha det til at dette er en "tellethread"! Da jeg er ganske ny i gamet, vet jeg ikke helt hva dette vil si, men jeg har enkelte mistanker om hva det er. Hvis moderatorer har noe i mot denne threaden, slett den gjerne, og aksepter min unnskyldning. Hvis ingen moderatorer har noe i mot den, fortsetter jeg på dette spillet..

Millencolin

Millencolin vs. Tool

Lenke til kommentar

Dette ER en telletråd eller en +1 tråd som jeg syns er et bedre uttrykk, der man poster bare for å få en post til, det er liksom ikke noe mening bak threaden (i følge enkelte)...

"Usmakelig, irrelevant materiale som dere ikke klarer å holde for dere selv."

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...