HelloKjersti Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Drake kunne ha vært en spissøret bueskytterkløpper. Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Klarer ikke å se for meg Uncharted i fantasy-setting nå, men det hadde nok ikke vært en like stor suksess sånn rent salgsmessig. Tror Sony hadde rett der, til tross for hvor godt jeg liker fantasy. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) For min del kunne de droppa alt unaturlig, har begge spillene men har lagt begge bort når man kommer til "monstrene" Endret 23. september 2011 av Belfez Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Synes monstrene gir en sånn mystisk følelse (: for min del er Uncharted Perfekt. Lenke til kommentar
Scyter Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Uncharted er perfekt som det er nå, hadde vært morsomt med et mer Tolkien inspirert spill, men jaja, War in the north kommer jo:) Lenke til kommentar
Scyter Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Uncharted er perfekt som det er nå, hadde vært morsomt med et mer Tolkien inspirert spill, men jaja, War in the north kommer jo:) Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Tja, etter ymse plot twists så vil eg seie dei framleis har minst ein fot solid planta i fantasy-sjangeren. Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Synes monstrene gir en sånn mystisk følelse (: for min del er Uncharted Perfekt. Ditto. I et spill som går ut på å finne skatter som er redusert til myter og sagn passer det veldig godt å bringe inn avskyelige snømenn og denslags. De går nærmest hånd i hånd. Lenke til kommentar
knutae Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Tja, et Uncharted-spill satt til Norge, med underjordiske vesener, troll og huldra, kunne jo blitt riktig så bra. Trenger forresten ikke være Uncharted heller, jeg vil bare ha et spill med den settingen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Uncharted Norge hadde vel vært ultrabra. Hadde sikkert solgt spillet nesten bare pga de vakre fjordene. Måtte hatt en Norrøn skatt og by Endret 23. september 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Litt overnaturlig passer kanskje inn i skattejakt-sjangeren, men utviklerne burde vært flinkere til å sette rammene rundt det langt tidligere. I begge spillene har jeg følt at det ikke passet inn med resten av verdenen i spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå