Jan Erik Engan Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Peterbilt II Bildet er fjernet. Beskrivelse: Detaljer på Peterbilt'n.Beskåret og støyfjerning. USDOT 1679193 er da serienr..håndbygd disse Truckene;) Jøss la akkurat merke til den høye iso'n jeg,og kan forklare det med att,som nevnt før,så var kamera nytt og testet ut auto iso;)Fra i fjor altså Link til bildesiden Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Fint utsnitt. Minner om plakatene i A1-format som man fikk kjøpt hos bokhandleren på 70 og 80 tallet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Flotte detaljer, sylskarpt og fint Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Godt bilde av detaljer. Ikke noe å si på skarphet og utsnitt. Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Flot og skarpt utsnitt Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Fint utsnitt. Minner om plakatene i A1-format som man fikk kjøpt hos bokhandleren på 70 og 80 tallet. Takker...og hyggelig å kunne påminne om det herrens 10år..hehe;) Flotte detaljer, sylskarpt og fint Tusen takk Godt bilde av detaljer. Ikke noe å si på skarphet og utsnitt. Tusen takk Flot og skarpt utsnitt Tusen takk Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Lekkert bilde!, fine detaljer, farger, speiling. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 På gamle Digit hadde du et bilde av samme motiv, men med et mye mer rotete innhold. Her har du du fått til et detaljbilde som er mye lettere å forholde seg til, det synes jeg er veldig bra Litt fakta utenom: USDOT-nummer er ikke et serienummer i forbindelse med produksjon av doningen. Det er et ID-nummer til bruk for transportmyndighetene, du kan lese om det her. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Lekkert bilde!, fine detaljer, farger, speiling. Tusen takk Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 På gamle Digit hadde du et bilde av samme motiv, men med et mye mer rotete innhold. Her har du du fått til et detaljbilde som er mye lettere å forholde seg til, det synes jeg er veldig bra Litt fakta utenom: USDOT-nummer er ikke et serienummer i forbindelse med produksjon av doningen. Det er et ID-nummer til bruk for transportmyndighetene, du kan lese om det her. Takker,og husket jammen kritikken fra gamle digit gitt..hehe,så tok hensyn til det her. Ang USDOT..lærte jeg noe nytt og han som ga meg feil opplysninger får besøk;) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Skarpt og fint! Flotte speilinger! God 4'er! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Skarpt og fint! Flotte speilinger! God 4'er! Takker Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 flott spennende utsnitt og jeg likte bilde veldig godt,Jan erik,må bli en 5+ Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 flott spennende utsnitt og jeg likte bilde veldig godt,Jan erik,må bli en 5+ Takker Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Spennende og kjempefint! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Spennende og kjempefint! Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg