bowelripper Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Jeg er av de uheldige som fortsatt bruker modem. Kobler meg til internett ved Telenor FriSurf. Lurer på om jeg egentlig må ha telefonabonnement for å koble til internett? Jeg mener, jeg bruker nesten aldri hustelefonen, og abonnementet i seg selv koster 150,- kr/mnd. Går det an å kutte abonnementet og fortsatt bruke internett? BR Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Sorry du er nok nødt til å ha telefon abonnemang for å kunne bruke Frisurf. Jeg er ikke sikker på hvordan det er med ADSL, NTG krever ikke telefon abonnemang. Telenor gjør det. Det er mulig du kan droppe fast telefon om du kan benytte NTG ADSL. Har aldri spurt om det, men ... Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 du kan godt droppe Fast abonnement hos Telenor hvs du skal ha ADSL hos NextGenTel. Eneste ADSL og Fast telefoni har til felles er at de bruker samme kobberledning inn i huset. Alt det telenor sier om at du må ha Fasttelefon for å ha ADSL og du trenger ISDN for å Være sikker på at du kan få ADSL er tull. Jeg er overrasket at de ikke har fått noen straff for å komme med sånn sludder. Jeg hadde ISDN fasttelfon via Telenor men nei da, ADSL kunne ikke legges opp til meg så der røkk den forklaringen. Jeg har fått ADSL fra NextGenTel og har bare hatt nede tid på 2 timer siden september. Riktig hastighet har jeg også alltid hatt. I tilfelle dere lurer, jeg jobber ikke for NextGenTel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå