annegrethe Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Playtime Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Synes dette ble dynamisk og fint Litt gjengrodd i de mørke partiene, også synes jeg utsnittet ble litt for trangt Lenke til kommentar
annegrethe Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Takk Wasco - ja, vet at det er trangt... men jeg er ikke god nok enda til å fjerne SÅ mye rot som det var i det bildet i utgangspunktet. Selv om jeg jobbet nesten på pixelnivå, så ble det ikke noe bra. Og jeg er heller ikke så god på å endre bakgrunn helt ;( Men man lærer underveis. ;o))))) Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Situasjonen er jo veldig fin, liker godt bevegelse og positur på hunden sammen med blikket. Mye av det som trekker ned kunne vært ungått før og under opptak - både bakgrunnen med sine forstyrrelser og det gjengrodde i ansiktet kan løses med en annen plassering av hund og fotograf. Tenk bakgrunn før bildet tas, og på din og hundens plassering i forhold til lyset. Årsaken til det gjengrodde her er at lyset kommer skrått imot slik at mye av det vi ser av hundens ansikt havner i skyggen. Den mørke pelsen er ikke helt enkel å ha med å gjøre heller, ta mange eksponeringer og plukk ut de beste. Tror også jeg ville fjernet halsbåndet før fotografering (om det er forsvarlig da). Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Fint uttrykk i vanskelige lysforhold! 3'er herfra! Lenke til kommentar
annegrethe Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Tjernshaugen - takk for det du sier. Dette var i en sånn situasjon at jeg bare knipser. Rekker ikke så godt å tenke bakgrunn og sted når man går på tur med bikkjene og har kamera rundt halsen ;o) Ikke godt å stille opp denne karen til et sånt bilde ;o) Og en gang i blandt så treffer man en innertier ;o)) Lenke til kommentar
annegrethe Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Smort1 - takk skal du ha ;o) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg