Gulrotsaft Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hei. Lurer på om det finnes noen mulighet for å få final fantasy 7 og/eller X, Xii på PC? Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Hei. Lurer på om det finnes noen mulighet for å få final fantasy 7 og/eller X, Xii på PC? Final Fantasy 7 og 8 er portet over til pc husker selv og ha spilt demo av 8 men vet ikke åssen de kjører på Moderne operativsystemer. Finner sikkert spillene på amazon.com eller Ebay.com Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Ved hjelp av såkalte emulatorer kan også de to siste spilles på pc, men dette krever ganske god maskinvare og en viss formening av hva en gjør. Dersom dette skal være lovlig må du ha spillene til playstation. Endret 23. september 2011 av Wrathmont Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Hvor god maskinvare er det snakk om her og er det SÅ vanskelig å få tak i, installere og bruke en av disse emulatorene? Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Emulatorene er lette å få tak i, installeringen av de er heller ikke vanskelig dersom man kan følge anvisninger. Ved installasjonen kreves det filer som du strengt tatt skal hente fra din egen ps2, så derfor vil jeg ikke spesifisere mer. Maskinvære, tja skal du ha 60fps hele veien, krever det antagelig noe tilsvarende å kunne kjøre feks Battlefield Bad Company 2 på gode instillinger. En stund siden jeg holdt på med dette så vanskelig å si nøyaktig. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 ah. kjøper jo gjerne spillet, men om jeg må ha en ps2 for å få det til å gungere blir det jo straks vanskelig. Får vel kjøpe en ps3 og smøre meg med tålmodighet da det kommer en remake av ffx neste år eller noe Lenke til kommentar
Orsvend Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Du må ikke det for å installere det, men for at det skal være lovlig så må du det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå