glennib Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Heisann Jeg skal inn på Madla i sjøforsvaret den 28. september, og tenkte å bestille tog for dagen før. Hvordan gjør jeg det på NSB.no for å få militærrabatten? Får kun valg om minipris og ordinærpris. Må jeg bestille "manuelt"? glenn Lenke til kommentar
Star Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Den må kjøpes på stasjon/tog ja, ettersom det kreves legitimasjon (evnt. innkalingen dersom du ikke har militært ID-kort) I sivile klær får man 50% rabatt - og Forsvaret dekker jo uansett billigste reisemåte ved innkalling. Dersom du reiser i uniform, får du 90% rabatt på billettene hos NSB Lenke til kommentar
glennib Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Takk for det! Lenke til kommentar
koots Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 DDu velger mil 90% på hovedsiden, der du velger avreise og ankomst. Lenke til kommentar
Pleya Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Mulig jeg husker feil, men på innrykksdagen, kunne man ikke da på reiseoppgjøret når vi satt i det klasserommet og befalet registrerte reisemåte og utlegg, få igjen penger for utlegg? Lenke til kommentar
glennib Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Takk for svar! Ålreit å kunne bestille på nettet ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå