deejay92 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Vurderer å begynne på lappen, ettersom jeg er blitt 19 og syns det er på høy tid! Har kjørt hjemme et par-tre ganger, i hvert fall veldig sjeldent, så er igrunn totalt newbie bak rattet. Jeg lurer på hvor mange kjøretimer anbefales? Eller som det er ventet at jeg må trenge? De fleste kjøreskole tilbyr pakker som inkluderer 10 timer, 20 timer, 30 timer osv ... Så jeg lurer vel egentlig bare på hvilken pakke jeg burde gå for. Litt surt å betale for 20 timer dersom jeg bare trenger litt over 10, eller noe På forhånd takk! BTW: Dersom noen har anbefalinger til kjøreskoler i Bergen sentrum, ville det bli satt pris på! Helst ikke for dyre, men likevel kompetente. Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg lurer på hvor mange kjøretimer anbefales? Eller som det er ventet at jeg må trenge? Dette vert nett som å spørja: "Eg kan tenkja meg å læra meg latin på nivået EU kallar B1 (EU opererer med seks "offiselle nivå" på språkdugleik frå "knapt skiljeleg frå morsmålet" til "greier å spørja etter vegen til hotellet, om hin er tålmodig og hjelpsam"), kor mange timar timar skal eg setja av og tinga språklærar for?" Slikt varierer MYKJE, og det varierer nett like mykje for faget "køyra bil i klasse B" som for fagområdet "kunna algebra" eller "kunna latin på nivå B2". Du kan trenga fem timar og du kan trenga femti. BTW: Dersom noen har anbefalinger til kjøreskoler i Bergen sentrum, ville det bli satt pris på! Helst ikke for dyre, men likevel kompetente. Kjenner ikkje køyreskulane i Bergen, men generelt: Formelt er ein kvar godkjend køyreskule "kompetent". Du kan gå ut frå at jo dyrare timepris, jo betre køyreskule, heilt generelt (av di alle VIL ha høgast mogeleg pris sidan det gjev best lønsemd, men det er konkurranse i marknaden, og ein mindre god utøvar kan ikkje halda like høg pris som dei beste, for det tyder kundetap). At skulen er "heilt generelt" betre treng likevel ikkje automatisk tyda at han vert det for deg. Slikt avheng av kor godt du og køyrelæraren (ikkje skulen, men DIN lærar!) samarbeider. Jo meir "likt" de tenkjer og jo betre de likar kvarandre som menneskje, jo betre vert samarbeidet, og jo meir effektiv vert læringa di. Kan du og køyrelæraren din derimot ikkje fordra kvarandre hjelper det lite om skulen "heilt generelt" er best, eller om ANDRE meiner dette er "topp skule". Eit generelt råd skal du likevel få: Jo meir aktivt ein køyreskule marknadsfører "pakketilbod", jo mindre effektiv kan du gå ut frå køyreopplæringa di vert. Dei GODE har ofte og pakketilbod, men då av di "me MÅ ha slikt om nokre konkret spør etter det". Difor marknadfører dei dei anten ikkje eller så lite som råd er desse "pakketilboda sine". Desse stadene treng nemleg ikkje "halda på elevar", dei ynskjer å ha opplæringa fagleg godt, men med så få timar som råd er for å greia nett det. Køen er lang, og jo fortare ein får folk ferdige, jo meir kø greier ein å ta unna. Dei som ikkje er like gode har ikkje like lang kø, og held så gjerne på elevane. Noko "pakketilbod" er framifrå måte til. 1 Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Vil anbefale Førerkortsentralen, Eirik, viljar, osv er svært kompetente og gode lærere. Ekstremt dyktig til å kjæøre bil og bedømme trafikkbildet. Den ligger like ovenfor bystasjonen, rett ved legevakten. Anbefaler deg å kjøre en god del hjemme. For hver kjøretime bør du helst ha 10 timer hjemme. Men dette varierer fra person til person. Som med alt annet, eneste måten å bli god på noe er å gjøre det svært mye. Eller være geni Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Vil anbefale Førerkortsentralen, Eirik, viljar, osv er svært kompetente og gode lærere. Ekstremt dyktig til å kjæøre bil og bedømme trafikkbildet. Kan du og køyrelæraren din derimot ikkje fordra kvarandre hjelper det lite om skulen "heilt generelt" er best, eller om ANDRE meiner dette er "topp skule". VELDIG vanskeleg for enkelte å fatta at "topp for meg" treng på INGEN måte tyda "topp for deg" når det gjeld opplæring. Slikt er verdt å ta med i vurderinga - om du sjølv kjenner vedkommende som gjev rådet godt som person og kan vurdera din personlegdom opp mot han/hennar. Ellers er slikt eigentleg totalt utan verde når du skal vurdera. Eg var (er, sjølv om dette er eit par titall med år sidan) nøgd med min køyrelærar, som passa særs godt til meg. Eg veit andre har vurdert han som "pest og plage", og nokre med god grunn: Dei og køyrelæraren tenkte nok totalt ulikt og hadde heilt ulik framferd og måte å vera på, så dei hadde lite fornuftig i den lærevogna å gjera. Medan andre altså opplevde han som veldig god og effektiv. 1 Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 For å gi en objektiv bedømmelse av kjøreskolen da. De gir ut gratis kjøretimer om du får andre til å begynne der. (Jeg er ferdig så det betyr ingenting for meg) Har du problemer med kjørelæreren din er det ikke noe problem å kjøre med andre først. Det er en stor kjøreskole med et bredt utvqalg av lærere. Skolen har et nært forhold til spelhaugen (hvor man kjører opp) Kan også nevne at strykprosenten for elevene er lav. Tror rundt 80% av elevene til min kjørelærerer stod på første forsøk. 99% på andre. Kjærelæreren min kjøpte også is til meg. Gjorde jeg en feil i traffikken. Glemte å se til høyre etc. Alle småting pirket han meg på. Småting som er viktige. Andre kjørelærere kommenterer etter timen, noe som for meg blir vanskelig. Vanskelig å huske hva jeg har gjort feil, og hvorfor. Kjærelæreren min gav meg også en oppsumering av timen. Etc "Bra kjøring, god flyt. Pass bedre på plasseringen din i kryss, og se langt frem ut av rundkjøringer. Der bommet du to ganger i dag" som et eksempel. Men like rman ikke en kjøreskole er det uansestt bare å bytte, 1 Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 No likte eg betre vuderinga di, Nebuchadnezzar. Tek og kommenterer punkta likevel, mest med tanke på andre som les, dei er heilt generelle og har inkje med denne køyreskulen å gjera. Og reint praktisk: Eg kjenner altså ikkje på nokon måte køyreskulane i Bergen, og knapt i Noreg i dag, me har budd mange år i utlandet. Derimot kan eg jo samanlikna litt med kva eg ser her, sidan me har born i "køyrealder" etter kvart. De gir ut gratis kjøretimer om du får andre til å begynne der. (Jeg er ferdig så det betyr ingenting for meg) Dette prinsippet gjer meg noko skeptisk. Ein GOD køyreskole har ingen grunn til å gjera slikt, dei har folk som ventar på timar likevel. Har du problemer med kjørelæreren din er det ikke noe problem å kjøre med andre først. Det er en stor kjøreskole med et bredt utvqalg av lærere. Generelt er alltid ein skule med litt utval av køyrelærare ein føremun (sjølv om eg skjønar dei praktiske vanskane med slikt på mindre stader). Likevel, dette føreset og at skulen GODTEK at det finst noko som heiter "personkjemi" og at ein bør byta køyrelærar av den grunn. Dei fleste gjer det i dag, har eg kjensle av (tydeleg og denne konkrete skulen), men det er ikkje alltid det er slik. Skolen har et nært forhold til spelhaugen (hvor man kjører opp) Ingen køyreskule har "nærare" forhold til sensorapparatet enn andre - og HAR dei, vert i alle høve eg sjølv skeptisk. I Noreg har alle køyreskular eit heilt OK nært forhold. Kan også nevne at strykprosenten for elevene er lav. Tror rundt 80% av elevene til min kjørelærerer stod på første forsøk. 99% på andre. Dette er absolutt vesentleg tal og ta med i vurderinga, særleg kva gjeld fyrste forsøk. Her er det likevel viktig at ein ser på tal over tid, det kan vera ting heilt utanfor køyreskulen sin kontroll som sender dette talet/opp ned om ein avgrensar til "siste tre månader". Ein må og vita kva gjennomsnittet er i området om dette talet skal ha verde. Kjærelæreren min kjøpte også is til meg. Gjorde jeg en feil i traffikken. Glemte å se til høyre etc. Alle småting pirket han meg på. Småting som er viktige. Andre kjørelærere kommenterer etter timen, noe som for meg blir vanskelig. Vanskelig å huske hva jeg har gjort feil, og hvorfor. Kjærelæreren min gav meg også en oppsumering av timen. Etc "Bra kjøring, god flyt. Pass bedre på plasseringen din i kryss, og se langt frem ut av rundkjøringer. Der bommet du to ganger i dag" Dette var nett eit døme på kva eg nemnde om personkjemi. Nokre trivst med å ha det slik, andre såleis. Sjølv ynskte eg oppsummering (skikkeleg!) ETTER timen, og berre retting av "katastrofefeil" der og då - men her er me altså ulike, så ulike typar køyrelærarar høver. Derimot er det alltid godt å FÅ slike kommentarar kva gjeld lærarar som kan vera aktuelle for ein sjølv, for det gjer eigen vurdering mykje lettare. 1 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Det er også stor forskjell på hvor mange timer du trenger for å klare oppkjøringen, og hvor mange timer du trenger for å faktisk kunne kjøre bil. Det er nemlig veldig få som kan kjøre bil den dagen de får førerkortet, norge er dessverre håpløse her. Kjøreopplæringen er tilnærmet en vits, og sånn det er nå, så burde ferske sjåfører kjørt mopedbil det første årene, for så å gå over på noe som sperrer på 100km/t det neste året. Dette gjelder selvsagt ikke alle, men veldig veldig mange.... dessverre. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Foreslår at du dropper pakketilbudene. De er villedene. Vi alle trenger forskjellig tid til å tilnærme oss det å kjøre, derfor er det umulig for oss her på forumet å fortelle deg hvor mange timer du trenger, uansett om du sier du bare såvidt har kjørt hjemme eller ikke. Kjørelæreren din skal/burde veilede deg med hvor mange timer du trenger. På min første kjøretime gikk vi igjennom diverse av regler og teknisk; han var ute etter å vite hva jeg kunne fra før, og hva vi trengte å gå mer igjennom. Det viste seg at jeg hadde kjørt nok hjemme til at jeg egentlig bare trengte det obligatoriske (her jeg bor, med den kjøreskolen, inkluderer det et lite antall kjøretimer med gjennomgang av alt + glattkjøring, langtur osv). Ei venninne hadde kjørt omtrent det samme eller mer hjemme som meg, men trengte mer tid på kjøreskolen + at hun strøk på første forsøk. Folk er forskjellige. Det er også et poeng Nebuchadnezzar sier helt til slutt i sitt siste innlegg her. Pass på at du får en kjørelærer som er ærlig med deg og sier ifra underveis. En liten oppsummering på slutten hjelper sjelden for å huske alt (hører du det der og da klarer du kanskje å gjøre det riktig neste gang på samme turen, og derav lages en vane). Oppsummering på slutten er lurt som et tillegg, men ikke som eneste. En kjørelærer sender deg aldri opp (eller skal i alle fall ikke gjøre det) til oppkjøring hvis du ikke er klar. Og som cossiemk1 sier: husk at du ikke er utlært når du har bestått og fått førerkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå