FrustrertMann Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Har seg slik at kjæresten har bursdag og hun har nevnt flere ganger at hennes rettetang er dårlig. Har tenkt i å investere i en GHD rettetang fordi jeg husker hun snakket om dette for en god del måneder siden. Og da sitter jeg fast, hvilken GHD rettetang er best? Hun har utrolig langt hår om det er verdt å nevne. Pris skal helst være under 2000. Takker for svar. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Du vet at det finnes en tråd med så og si akkurat det samme temaet her? Lenke til kommentar
FrustrertMann Skrevet 23. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2011 Det vet jeg. Beklager for at jeg ikke nevnte at jeg så det. Men jeg startet ny tråd på grunn av at jeg hadde andre krav enn den personen. Vil vite hvilken GHD rettetang jeg burde bestille, og hvorifra, samt at jeg har et litt større budsjett. Håper på svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå