Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvordan åpne en website for å selge informasjon

Anbefalte innlegg

Jeg vil sette opp en webside for å selge informasjon (om helsespørsmål) basert på medlemsskap, hvor medlemmer kan logge seg inn. For dette trenger jeg et/noen program-/er for:

1) Å håndtere bestillinger og medlemer

2) Ta imot betalinger

Kan noen av de dataskyndige som er her hjelpe meg med informasjon om hvilke programvare som er best.

:shrug:

PS: Jeg spør bare etter veiledning og informasjon, ikke at noen skal sette opp sidene for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er bare en student med dårlig råd, og kan derfor ikke betale store summer, disse web design folkene spør etter. For alt jeg vet kan det være 2 personer som viser interesse for det jeg vil selger. Da blir vel litt for dumt å betale tusenvis av kroner for en webside.

Det er ikke alle her som er ute etter betaling og penger. sikkert er det noen som vil hjelpe.

Lenke til kommentar
Jeg er bare en student med dårlig råd, og kan derfor ikke betale store summer, disse web design folkene spør etter. For alt jeg vet kan det være 2 personer som viser interesse for det jeg vil selger. Da blir vel litt for dumt å betale tusenvis av kroner for en webside.

Det er ikke alle her som er ute etter betaling og penger. sikkert er det noen som vil hjelpe.

Virker lite gjennomtenkt spør du meg.. Skal ikke starte en krangel her nå, men du bør tenke litt på hva du egentlig ber om.

Det blir som å spørre en produsent om 100 gratis rambrikker til din nye bedrift. Gratis fordi du ikke vet om du kommer til å selge noe...

Det første du bør tenke på før du skal selge noe, er om det faktisk er marked for det.

Mener ikke å rakke ned på deg eller noe, men jeg tviler på at det er noen som gjør dette gratis.. Det er tross alt ikke noe man smekker sammen på 5 minutter..

Men for all del: Lykke til!

Lenke til kommentar