Gå til innhold

3x vifter til Fractal Design Define R3 + Fan Controller


Boil In Bag

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Jeg er på utkikk etter 3x vifter til Fractal Design Define R3. Jeg vil ha vifter som kjøler godt og ikke bråker alt for mye. Trenger også en fan controller som tar minst 3 vifter om ikke mer, helst ikke altfor dyr.

Hva er den store forskjellen fra en 120mm vifte til en 140mm vifte annet enn størelsen? Hva annbefales av de to?

 

Takker for svar!

Mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noctua er jo kjent for å ha gode, støysvake vifte, men du må ofre litt på den kosmetiske delen siden de fleste av viftene er brune og lysebrune...

På min pc, har jeg NZXT Sentry Mesh viftekontroll som styrer 5 vifter, den er kjempe grei å bruke, men vet ikke hvor du får kjøpt den, fordi jeg kjøpte min på eBay :p

På 140mm kan du kjøre viftene litt svakere, siden de er større og kan flytte mer luft :D

Endret av stepking2
Lenke til kommentar

Noctua er jo kjent for å ha gode, støysvake vifte, men du må ofre litt på den kosmetiske delen siden de fleste av viftene er brune og lysebrune...

På min pc, har jeg NZXT Sentry Mesh viftekontroll som styrer 5 vifter, den er kjempe grei å bruke, men vet ikke hvor du får kjøpt den, fordi jeg kjøpte min på eBay :p

På 140mm kan du kjøre viftene litt svakere, siden de er større og kan flytte mer luft :D

Det er nettopp det, er det ingen vifter som er kosmetiske og nesten like gode som Noctua? Det er vel denne viftekontrollen du har. Da vet jeg det!

 

Mvh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...