staljin Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Klikk HER! DE SENDER INTERNASJONALT! Staljin Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Klikk HER! DE SENDER INTERNASJONALT! Staljin "We will gladly ship internationally, unless shipments are restricted by manufacturer policy" Men da kommer det jo MVA i tillegg ... Lenke til kommentar
StigJakobsen Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Du må også betale tollavgift. Og hvordan er det om det er noe feil med den? Ville tenkt meg om før jeg bestilte datadeler fra utlandet Lenke til kommentar
staljin Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Toll og avgifter kommer til sammen på moms + 1% toll, men problemet er at denne tilbudt gjelder for USA og Kanada, vi må ut med 349$ . Var nok lit for kjapp i å poste, jeg :oops: . Staljin Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Men da kommer det jo MVA i tillegg ... Ja. Og utenfor USA/Canada er prisen dessuten 50$ høyere siden mail-in rabatten ikke gjelder her. Mail-in rabatten fungerer slik at man må sende en kupong til produsenten, Visiontek, hvoretter man mottar en sjekk på 50$. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Toll og avgifter kommer til sammen på moms + 1% toll, men problemet er at denne tilbudt gjelder for USA og Kanada, vi må ut med 349$ . Var nok lit for kjapp i å poste, jeg :oops: . Staljin Det er da ikke så ille uansett .. .litt avhengig av frakten... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 med 50$ i frakt blir det temmelig dyrt, 350$*1,24=434 dollar.. valuta kalkulator Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Klikk HER! DE SENDER INTERNASJONALT! Staljin kortet kommer til å koste: Kort: 2200 kr frakt (366 kr?) MVA: 528 kr Postens gebyr: 150 kr Totalt: 3144 kr (sånn ca.) I norge får du et Radeon 9800 pro for rundt 3500 kr. Du sparer knappe 364 kr på å kjøpe det i utlandet + at du må sende kortet laaaaangt med mase stress osv om det er noe galt med det. Det er MYE bedre å kjøpe slikt i norge og nå NORSK garanti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå