Krissma512 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Veggen min er synlig for alle, selv om jeg kun har satt venner til å se veggen min på Facebook? er det noen som vet hva jeg kan gjøre? håper på svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Sjekk over igjen. Brukerkonto -> Personverninnstillinger. Kan være noe problemer ettersom FB nylig har hatt en oppdatering. Muligens oppdateres det etterhvert. Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Sjekk over igjen. Brukerkonto -> Personverninnstillinger. Kan være noe problemer ettersom FB nylig har hatt en oppdatering. Muligens oppdateres det etterhvert. det står at bare venner kan se veggen min Endret 22. september 2011 av Krissma512 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Det er mulig å klikke inn på veggene til alle nå, men hvis du har satt den på til kun venner, så vil ikke andre se hva som står på veggen. Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Det er mulig å klikke inn på veggene til alle nå, men hvis du har satt den på til kun venner, så vil ikke andre se hva som står på veggen. hvorfor er det sånn at alle kan se veggen til hverandre? og jeg har (vis veggen for kun venner) men folk jeg ikke er venn med kan forsatt se veggen min :S Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Kan de se hva som står på veggen din og? Eller får de opp en tom vegg? Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Kan de se hva som står på veggen din og? Eller får de opp en tom vegg? de kan se hva som står på veggen min ja. har testa det, en som ikke var venn med meg på facebook gikk inn på profilen min og han kunne se nesten alt på veggen min Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Hvor langt bakover kunne han se? Det er jo noen nye innstillinger nå når man skriver et innlegg på veggen, nå må man markere hvem man vil dere med. Har du delt offentlig istedenfor venner? Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Hvor langt bakover kunne han se? Det er jo noen nye innstillinger nå når man skriver et innlegg på veggen, nå må man markere hvem man vil dere med. Har du delt offentlig istedenfor venner? han kunne se en del men ikke alt, jeg en ganske sikker på at jeg har venner og ikke offentlig.. og hvordan endrer jeg den nye innstillingen? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Hvis du skriver et innlegg på veggen din nå så ser du under boksen, til venstre for publiserknappen. Hva er huket av der? Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Hvis du skriver et innlegg på veggen din nå så ser du under boksen, til venstre for publiserknappen. Hva er huket av der? dette du mener? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Ja. Men da vet jeg ikke dessverre. Facebook endrer på innstillingene hele tiden, umulig å følge med Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Ja. Men da vet jeg ikke dessverre. Facebook endrer på innstillingene hele tiden, umulig å følge med får håpe dem fiker det snart Lenke til kommentar
just1user Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Fikk denne: SE HER: Til alle dere som vil at jeg skal redigere deres profil; GJØR DET SELV, det er ditt ansvar å redigere hvem som kan se det du skriver! Jeg har ikke tid til å gå over mine venner og gjøre dette. Gjør som følger: Gå inn på din profil.... Under navnet ditt finner du en blyant hvor det rett etter står "Rediger profil" klikk der. Til venstre vil du da se nederst i blå skrift ordet "Personverninnstilling" klikk på det. Her kan du gjøre mange innstillinger om hvem som kan se det du skriver. Jeg anbefaler å redigere under "Slik kobler du til". Du får opp 5 alternativer. Det nederste er det du ber meg gjøre. Nå kan du gjøre det selv slik at ikke alle dine 200-500 venner må gjøre det for deg . Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Fikk denne: SE HER: Til alle dere som vil at jeg skal redigere deres profil; GJØR DET SELV, det er ditt ansvar å redigere hvem som kan se det du skriver! Jeg har ikke tid til å gå over mine venner og gjøre dette. Gjør som følger: Gå inn på din profil.... Under navnet ditt finner du en blyant hvor det rett etter står "Rediger profil" klikk der. Til venstre vil du da se nederst i blå skrift ordet "Personverninnstilling" klikk på det. Her kan du gjøre mange innstillinger om hvem som kan se det du skriver. Jeg anbefaler å redigere under "Slik kobler du til". Du får opp 5 alternativer. Det nederste er det du ber meg gjøre. Nå kan du gjøre det selv slik at ikke alle dine 200-500 venner må gjøre det for deg . jeg vet alt det der, problemet er at jeg har "vis veggen" som venner, selv om jeg har på at bare venner skal se veggen så ser også folk jeg ikke er venn med veggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå