Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Facebook problem.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Sjekk over igjen.

Brukerkonto -> Personverninnstillinger.

Kan være noe problemer ettersom FB nylig har hatt en oppdatering. Muligens oppdateres det etterhvert.

Lenke til kommentar

Det er mulig å klikke inn på veggene til alle nå, men hvis du har satt den på til kun venner, så vil ikke andre se hva som står på veggen.

hvorfor er det sånn at alle kan se veggen til hverandre? og jeg har (vis veggen for kun venner) men folk jeg ikke er venn med kan forsatt se veggen min :S

Lenke til kommentar

Hvor langt bakover kunne han se? Det er jo noen nye innstillinger nå når man skriver et innlegg på veggen, nå må man markere hvem man vil dere med. Har du delt offentlig

istedenfor venner?

han kunne se en del men ikke alt, jeg en ganske sikker på at jeg har venner og ikke offentlig.. og hvordan endrer jeg den nye innstillingen? :)

Lenke til kommentar

Fikk denne:

SE HER: Til alle dere som vil at jeg skal redigere deres profil; GJØR DET SELV, det er ditt ansvar å redigere hvem som kan se det du skriver! Jeg har ikke tid til å gå over mine venner og gjøre dette. Gjør som følger: Gå inn på din profil.... Under navnet ditt finner du en blyant hvor det rett etter står "Rediger profil" klikk der. Til venstre vil du da se nederst i blå skrift ordet "Personverninnstilling" klikk på det. Her kan du gjøre mange innstillinger om hvem som kan se det du skriver. Jeg anbefaler å redigere under "Slik kobler du til". Du får opp 5 alternativer. Det nederste er det du ber meg gjøre. Nå kan du gjøre det selv slik at ikke alle dine 200-500 venner må gjøre det for deg

.
Lenke til kommentar

Fikk denne:

SE HER: Til alle dere som vil at jeg skal redigere deres profil; GJØR DET SELV, det er ditt ansvar å redigere hvem som kan se det du skriver! Jeg har ikke tid til å gå over mine venner og gjøre dette. Gjør som følger: Gå inn på din profil.... Under navnet ditt finner du en blyant hvor det rett etter står "Rediger profil" klikk der. Til venstre vil du da se nederst i blå skrift ordet "Personverninnstilling" klikk på det. Her kan du gjøre mange innstillinger om hvem som kan se det du skriver. Jeg anbefaler å redigere under "Slik kobler du til". Du får opp 5 alternativer. Det nederste er det du ber meg gjøre. Nå kan du gjøre det selv slik at ikke alle dine 200-500 venner må gjøre det for deg

.

jeg vet alt det der, problemet er at jeg har "vis veggen" som venner, selv om jeg har på at bare venner skal se veggen så ser også folk jeg ikke er venn med veggen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...