Lars Mathisen Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Stormfull fredag Bildet er fjernet. Beskrivelse: Lite spennende himmel, men kstlinja mellom Kokelv og Lillefjord i Måsøy kommune er utrolig fascinerende. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Misunner deg muligheten til å presse ned på 50 ISO Lang eksponeringstid gir et helt eget uttrykk som jeg liker, selv om jeg aldri har benyttet denne teknikken selv. Som den ihuga Photoshoperen jeg er, ville jeg nok lagt inn en anne himmel her - men det er nå slikt som jeg liker å pussle med Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Det er meget flot, fine farver, blødt vand og fin opsætning. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Her har du fått veldig fint frem at det blåser kraftig.God komp. Enig i det med mimmelen som kunne du kunne gjort mørkere i PS. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Meget fint og flott eksponert motiv! Ville dog hatt enda et lite kutt av himmelen i og med den fabelaktige forgrunnen er det som gjør susen her! God 4'er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg