Trancton Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Når kommer denne herligheten? Går og venter og venter... Noen som vet når den er å få tak i? Skulle komme i begynnelsen av denne måneden eller...? Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Har hørt at denne skal komme i september/oktober, men det er ikke bekreftet. Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 mmmmmnnnnngrrrrrrrmppphh! Er forresten Encore DVD = Premiere Pro...? Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Ja du sier noe Og, nei, Encore DVD er IKKE Premiere PRO. Premiere er redigeringsprogram for video, mens Encore DVD lager DVD av den filmen du redigerte i Premiere PRO med menyer og slikt Lenke til kommentar
kenneth74 Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg har fått høre at den skal komme i slutten av august d.å. Lenke til kommentar
steira Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg har fått tak i en beta versjon av dvd encore og jeg vil si at det finnes mange bedre DvD authoring programmer å få tak i bla. DvDlab som har et meget godt og enkelt brukergrensesnitt . Min anbefalling er å prøve dette programmet før du kjøper dvd encore. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå