KnutW Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Ferkingstad havn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Velkommen på Digit Regner med du også er fra Karmøy, siden du legger ut bilde fra Ferkingstad. Vi er faktisk en gjeng med karmøbuer her inne på Digit. Var ute på Fishermens Memorial i dag og knipset noen bilder, men da var ikke været så fint Bildet ditt er teknisk god gjennomført, og du har en herlig glød i fargene. Men jeg ville nok snudd kamera litt mot høyre. Nå er det en flott båt i sentrum og to halve båter på hver side. Det ville vært bede uten den halve plastjolla (nå er ikke jeg noe glad i plastgåter heller da ) Du kunne også tatt et steg bakover, så du hadde fått med hele baugen på båten i forgrunnen. Men fortsett å legg ut bilder Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Velkommen til digit Knut dette synes jeg var et veldig flott bilde fra en veldig flott plass Lenke til kommentar
KnutW Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Takk for svar begge to! Er enig med deg, wasco. Bildet er eitt av tre som var tenkt som eit panorama som nok ikkje blei heilt vellukka. Karmøybu? Joda, stemmer nok det :-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Flott motiv med en veldig god eksponering! Ville kuttet vekk fra ve. så den bakstussen på passbåten og motoren forsvant! God 4'er uansett dog! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg