Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Leter etter deler til Dimmer og Spotter.

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg har to dimmer brytere som har mistet selve delen du vrir rundt. Det runde hjulet.

Går det an å bare få kjøpt den delen? På en grossist eller annen butikk?

post-210458-0-60896700-1316712324_thumb.jpg

Også mistet den stålviren for å holde spotter pærene oppe.

Er det noen mulighet for å bare å få kjøpt den?

Vet ikke om dere klarer å se den, prøvde å lage sort "ramme" rundt den.

post-210458-0-20643600-1316712530_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Elektrikere har faktisk ikke tilgang til disse delene, da de stort sett ikke blir solgt løse.

Låseringen kan du gjerne finne hos en elektriker. De er ofte standardstørrelse, og de har gjerne noen delespotter liggende på lager.

Beklager, men jo... Jeg er elektriker og har tilgang til begge deler...

Lenke til kommentar

Elektrikere har faktisk ikke tilgang til disse delene, da de stort sett ikke blir solgt løse.

Låseringen kan du gjerne finne hos en elektriker. De er ofte standardstørrelse, og de har gjerne noen delespotter liggende på lager.

Beklager, men jo... Jeg er elektriker og har tilgang til begge deler...

Grossistene lagerfører ikke dette (har konto hos flere), men importør/produsent kan lagerføre reservedeler.

Låseringen er jo ganske standard, slik at man alltids finner noen som kan selge/gi deg noen (linket til en ovenfor, henvist dit av grossist). Eller man kan kjøpe billige spotter hos Biltema eller Clas Ohlson, pelle ut låseringen og pæra, og kaste resten.

Reservedeler til dimmer vil være avhengig av produsent. Det finnes i dag så mange ulike dimmere, at man ikke kan si at det finnes reservedeler. Dessuten vil spesialbestillinger ofte koste så mye, at det fort er billigere å kjøpe nytt.

Det er fint du er elektriker, men vi vet hvor dere har best avanse. Avtal derfor pris inkl. frakt, før spesialbestillinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...