terryG Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Huffegruff. Dere gjør det ikke akkurat enklere å bestemme seg... Det er vel bare så enkelt at nerden i meg har lyst på ny PC (samt å gjøre den nåværende PCen om til media PC), mens den fornuftige i meg sier at nåværende PC funker helt greit.. Jeg får vel bare la de to pinglene fighte det ut, så ser jeg hvem som vinner. Bah, stress. Takk for svar uansett! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Du får prøve betaen til BF3 nå på torsdag, og se hvordan det går. Vil gi en liten pekepinn hvertfall på hvordan maskina vil yte i fremtiden. Det er min plan hvertfall! Lenke til kommentar
terryG Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Du får prøve betaen til BF3 nå på torsdag, og se hvordan det går. Vil gi en liten pekepinn hvertfall på hvordan maskina vil yte i fremtiden. Det er min plan hvertfall! Det får jeg gjøre. Hvor og hvordan får jeg denne betaen? Jeg har sikkert en EA konto,bare å logge på den på torsdag eller? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Bare å logge inn med Origin som er EA's alternativ til Steam, også installerer du det der. Dukker opp i Origin på torsdag en gang. Lenke til kommentar
terryG Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Bare å logge inn med Origin som er EA's alternativ til Steam, også installerer du det der. Dukker opp i Origin på torsdag en gang. thank you sir Lenke til kommentar
terryG Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Beklager lite utfyllende innlegg. Dette er den jeg har nå. (Har lagt inn 4 gig ekstra ram, en wd green 2tb HD og win 7 64 bit ultimate, benq 2700HD 27" monitor 1980x1020 i ettertid): "hovedkortet med X38-brikkesett (foxconn digitalife x38A) med CrossFire-støtte og mulighet for DDR2 eller DDR3. Som hos de andre tilbudene finner vi også 4 GB RAM, prosessoren er den populære Intel Core 2 Duo E8400, harddisken er Western Digital Caviar Blue på 640 GB. Ikke har Netshop spart på grafikkløsningen heller. Her sitter det nye Radeon HD 4870 fra ATI, som i følge tidlige tester har vist at det kan hamle opp med en GeForce 260 GTX." Dette var et lite utdrag av artikkelen fra dinside.no PCen var best i test en gang i tiden (september 2008 tror jeg). Er det verdt å oppgradere den synes dere, eller er det på tide å skaffe en ny? Dersom jeg skaffer ny blir denne til en media PC, noe jeg liker tanken på. Er dette tidspunktet å kjøpe ny gamer PC på, eller er det smart å vente på neste generasjon HK, cpu etc? kunne det vært en ide å kjøpe et good skjermkort til nåværende maskin (gtx580 kanskje) for å øke ytelsen min litt nå, og så når ivy bridge etc kommer om en stund, så bygger jeg ny gamer, og tar med GTX580'en fra denne? Tanker? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 CPu vil nok være flaskehalsen med ett GTX 580 da. Men om det er lenge til ivy bridge kommer så ser jeg ingen grunn til å vente for å være helt ærlig. Du kan jo også sjekke ytelsen med nåværende oppsett når beta for BF3 åpner i morgen og se hva du trenger utifra det. Lenke til kommentar
terryG Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 komplett handlevogn tror jeg dette er mer en test for å se om jeg får link til handlevogn til å virke. Dersom det virker, kan dere gjerne si om dere er enige eller ei. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Linken fungerer ikke Lenke til kommentar
terryG Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Linken fungerer ikke ok thanks. da blir det ikke PC i år Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Huh? Bare gi meg en link som fungerer (er litt knot hos komplett), så kan jeg ta en titt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå