Andreassen96 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hei, jeg har en Pioneer AVH-3200BT Cd/dvd spiller, 2din i skoda pickupen min. men problemet er at det er forstyrrelser/skurring i alle høyttalerne. 2 stk 6,5" i dørene som er koblet til forsterker, 2 stk 5,25" i midtkonsoll koblet til spilleren og 2 diskanter bake oppe i hjørnene, og holder på med å bygge subkasse. støyen er ikke fra forsterkeren, for det er i alle høyttalerne. jeg merker det godt når jeg setter mp3 spilleren på pause mens jeg har på mye lyd. Jeg har lagt opp tykkere strømkabler til spilleren enn originalt, så + er koblet til strøm direkte fra batteri i sikringsboks, og jordingen er skrudd fast i metall bak instrumentet. jeg har hatt flere 1Din spillere, og forstyrrelsen har vært der da også, men litt svakere. Det er ikke noe forskell på om bilen er i gang eller ikke. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å unngå denne støyen ? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Du nevner noe om en mp3-spiller. Det er vel ikke p.g.a. jack-kabelen at det blir støy? Er det støy dersom du skal spille av en CD eller spille fra en USB/SD-brikke også? Lenke til kommentar
Andreassen96 Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Ja, det er det samme uansett; radio, minnepinne, minnekort og cd... Lenke til kommentar
Andreassen96 Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 bump ftw Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Prøv spilleren i en annen bil, er det samme der, så er spilleren defekt Lenke til kommentar
Andreassen96 Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 (endret) den har jo vært sånn siden den var ny, men det gjør jo ikke noe, det er bare at det blir litt uklar lyd på høyt volum, så hadde vært fint om noen vet noe jeg kan gjøre. Endret 24. september 2011 av skodaboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå