fdgdg Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Finnes det Digitalkamera med mp3 spiller? Bør være 128mb men trenger ikke så mange megapixler. Lenke til kommentar
terjed Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Den dagen det kommer et knallbra kompakt speilrefleks med mobiltelefon, mp3-spiller, topp digital video og PDA. Da er vi lykkelige. Det betyr at kameraet ville vært med like ofte som mobiltelefonen (dvs over alt til enhver tid). Hvis jeg var deg ville jeg heller satset på et kamera som bruker samme minnebrikker som en mp3-spiller. Tror nemlig ikke du får noe som er bra på begge tingene i dag... Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Hehe, noen mennesker blir aldri fornøyd :smile: Personlig gleder jeg meg til den dagen jeg kan få meg et digitalt speilreflekskamera med en bitteliten innebygget mikrobølgeovn, så kan jeg lage mat mens jeg sitter og venter på det perfekte motivet! Men seriøst, mobiltelefoner med digitalkamera selger jo som hakka møkk, så jeg tviler ikke på at en hvilken som helst annen kombinasjon med et digitalkamera, eller mobiltelefon for den saks skyld, vil være en tilsvarende salgssuksess! Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Fujifilm Finepix 50i og Casio Exilim EX-M2 har MP3-spillere. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå