Gå til innhold

Hvor mange dager i uken og hvor lenge?

simon1994

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-211409

*Leste feil, trodde du lurte på hvilke resultater folk her inne hadde fått og etter hvor lang tid det skulle ta å få resultater.

Hvor mange dager i uken? Personlig tror jeg ikke det har så mye si så lenge du spiser nok og føler deg klar i kroppen. De fleste nybegynnerprogram opererer med 3 ganger uken. F. eks RYP og Stronglifts 5x5.

Hvor lenge? Si det, tror vanlig tid på en økt er 40 min til 1 time. Jeg vet ikke hva som er optimalt, men jeg ville lagt i det tidsintervallet om jeg var deg :)

Edit2: Du lurte visst på hvor lang tid det skulle ta å få resultater også, ja. Ganske greit at jeg slettet et helt innlegg med svar på det spørsmålet. Om du tar trening og kosthold seriøst vil du nok se resultater på et par måneder :)

Endret av medlem-211409
Lenke til kommentar

Hehe litt dårlig stilt spørsmål av meg siden jeg hadde dårlig tid når jeg skrev det! Jeg lurer da på hvor lang tid det vil ta for å se noen tydelige resultater. Takker for alle svarene du ga! 1-2 måneder er jo ikke så lang tid det. Kommer jo selvfølgelig an på hva jeg legger i det og hva slags kosthold jeg har osv. Lurer også på noen produkter som kunne hjulpet meg i å få det til kjappere. IKKE steroider og lignende selvfølgelig... Men noen produkter som kan gjøre det bedre og kjappere.

*Leste feil, trodde du lurte på hvilke resultater folk her inne hadde fått og etter hvor lang tid det skulle ta å få resultater.

Hvor mange dager i uken? Personlig tror jeg ikke det har så mye si så lenge du spiser nok og føler deg klar i kroppen. De fleste nybegynnerprogram opererer med 3 ganger uken. F. eks RYP og Stronglifts 5x5.

Hvor lenge? Si det, tror vanlig tid på en økt er 40 min til 1 time. Jeg vet ikke hva som er optimalt, men jeg ville lagt i det tidsintervallet om jeg var deg :)

Edit2: Du lurte visst på hvor lang tid det skulle ta å få resultater også, ja. Ganske greit at jeg slettet et helt innlegg med svar på det spørsmålet. Om du tar trening og kosthold seriøst vil du nok se resultater på et par måneder :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Hva som defineres som "gode resultater" er jo veldig individuelt, godt mulig du er sterkt uenig med min definisjon.

At du ikke har fett fra før på kroppen har nok ikke noe å si så lenge du spiser nok. Det finnes ingen produkter som vil hjelpe deg noe særlig med mindre du mangler noe fra kostholdet ditt. De tre viktigste faktorene er trening, mat og hvile.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er mange måter å måle resultater på! Husk det.

På et program som stronglifts eller lignende vil du være i stand til å legge 2,5kg på stanga for hver eneste treningsøkt ei lang stund, og bare dét er umåtelig motiverende og et bra resultat i seg selv. Ren muskelvekst vil aldri overstige ~600-900g/måneden hvis du er flink og spiser nok, resten er vannvekt. Jeg kan ikke understreke hvor viktig det er å spise nok, spesielt for en som er så tynn som deg.

Kan anbefale kreatin og jack3d. Proteintilskudd kan også være greit hvis du ikke får i deg nok proteiner i det vanlige kostholdet ditt.

Det er forsvinnende få studier bak 1,3 DMAA (det ene kaller det et partydop). Å bruke Jack3d som nybegynner ser jeg heller ikke helt vitsen med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...