JZA Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Alle på dette forumet bør sende mail til Nokia, og pese dem om at amobil skal få 10 gratis N-Gage-tlf. Veit ikke om denne tlf er noe særlig og ha jeg ? Åssen spillene evt er til denne ? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Hvorfor pese om å få 10 stk? Hva er vitsen? Ser ikke helt vitsen :-? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Hvorfor 10 skjønte ikke jeg heller, men en kunne de i hvertfall fått og testet. Eventuelt lånt. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Hvorfor send til nokia i det hele tatt? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Han vil sikkert prøve å smiske seg til en hvis amobil får 10stk Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Vi står på Nokias liste over testere, så vi vil få et eksemplar av N-Gage for testing så snart disse sendes ut. Om vi skulle få noen ekstra modeller, ville selvsagt disse deles ut i en leserkonkurranse eller noe lignende. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Vi står på Nokias liste over testere, så vi vil få et eksemplar av N-Gage for testing så snart disse sendes ut. Om vi skulle få noen ekstra modeller, ville selvsagt disse deles ut i en leserkonkurranse eller noe lignende. Hadde vært gøy å vunnet en Symbian-mobil til ... Lenke til kommentar
JZA Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Vi står på Nokias liste over testere, så vi vil få et eksemplar av N-Gage for testing så snart disse sendes ut. Om vi skulle få noen ekstra modeller, ville selvsagt disse deles ut i en leserkonkurranse eller noe lignende. Da skal vi nok gi en til Nygård, som startet denne posten her sånn. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Amobil.no: mobil.se har jo fått et testeksemplar av N-gage nå. Hva med dere? Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 tadcomp: vunnet en symbian telefon til??? hvilken har du vunnet da??? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Nokia sender ut testmobiler først om en stund, så det at mobil.se har et eksemplar er nok et unntak. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 tadcomp: vunnet en symbian telefon til???hvilken har du vunnet da??? P800 8) Tre uker etter at jeg hentet T610-en min på posthuset... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg