Torhild Jansen Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Yrkesfiskeren. Bildet er fjernet. Beskrivelse: En vanlig arbeidsdag. Takker så mye for kommentarene på sommerfuglen. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Meget ekte og fint,tror personligt det ble litt mye sjø,muligens tatt bilde fra et lavere pungt. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Spennende bilde med måser og hvor havet slår mot klippene. Fin fiskebåt som er utpå. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Grei dok av fiske på bankene! Tror nok et meget kraftig kutt av det store havet hadde gjort seg her! 3'er! Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Det er en ok dokumentasjon av en fiskers arbeidsdag sett fra en tilskuers ståsted. Synes inndelingen av bildet fungerer - utsnittet vil jeg ha slik det er fordi jeg liker den informasjonen om bl. a. avstand og ståstes ståsted som nedre del gir meg. Endret 22. september 2011 av Tjernshaugen Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Kjekt å se igjen fiskefelt-Vi har solgt båten vår- Flott bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg