spiro Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg har en Intel SSD i min laptop som har vært meget bra. Den gangen den ble kjøpt var det Intel som var eneste fornuftige valget. Jeg ser at det nå anbefales OCZ fra flere kanter, men noe varsler også om problemer med disse diskene. Mitt spørsmål er da, hvilken av disse er å foretrekke til en ny stasjonær pc? Intel for å sikre seg på kvalitet eller OCZ for syk ytelse. Utøverne i mitt tilfelle er: OCZ 120 GB SSD 2,5" Vertex 3 SATA III, Read/Write 550/500MB/sec Intel® SSD 510 Series 120GB 2,5" SATA 6 Gb/s (SATA3.0), 450MB/210MB/s read/write, reseller box Hjelp? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Min erfaring med OCZ-diskene er i allefall ganske bånn i bøtta. 3 av 4 SSD-er har vært ødelagte ved mottak. Men mulig jeg har vært uheldig. Lenke til kommentar
spiro Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Min erfaring med OCZ-diskene er i allefall ganske bånn i bøtta. 3 av 4 SSD-er har vært ødelagte ved mottak. Men mulig jeg har vært uheldig. Tja, jeg blir hvertfall ikke mer gira på OCZ av å høre dette. Takk for svaret. Andre som har erfaringer med disse diskene? Lenke til kommentar
johome Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) OCZ V3 hvis du vil gamble ... Intel 510 , tja ville heller ha ventet på Intel 520 som kommer snart ( med bedre specs 9 Idag ville jeg ha gått for Crucial m4 128 GB ( med nyeste firmvare får du ca 540/210 MB/s i Atto ) Veldig bra SSD. Endret 23. september 2011 av johome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå