Gå til innhold

Vertikalt jordbruk

Anbefalte innlegg

Så kom med bilder eller kilder da. Hadde noe slikt vært oppdaget burde det være lett å linke til noe holdbart. De fleste forskere, legemiddelindustrien, matprodusenter, bønder, media, synsere og skeptikere ville ha kastet seg over saken.

Noe bilde har jeg ikke, skal en få tak i gulleple så må en til Slesvig-Holsten som du kommer til ved å ta ferje Kristiansand.Hirthals der vil en kunne kjøpe disse og de skal også vokse i kirkegårder og veikanter der borte.Der skal det også være mulig å kjøpe bøker om gullepler.

Men Norge er alt for protestantisk til godta noe som er bra, før var slik at en gårdbruker som hadde gullepler på gården sin , mistet retten til å drive gården. Men nå skal gulleplene komme tilbake snart og da synes jeg det er på tide å skrive litt om det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Loving it. Gullepler er konge. Jeg vil ha en hage med slike epler som ikke er epler, men mer orkideer. Disse skal henge på vestveggen på huset mitt. Antar selve planten er hvit - grønn er den iallefall ikke uten klorofyll.

Det som vi kan kalle bladene er svakt grønne med oransje striper,stilken er gråsvart. Det som vi kunne kalle rota er kalkhvitt som er fylt med en slags kjøttfarget substans inni.

Hvis gulleple dør så kan en finne kalkrør på tykkelse med en finger og mindre.

Fra tid til annen så hender det av og til at folk finner slike kalkrør i leirejord som de gjerne har stått fram i media med fordi ingen har vist hva det var.

Men det finnes mange arter av disse og med forskjellige størrelse på "fruktene" de kan være på størrelse med blåbær opp til en stor tomats størrelse.

Men de som drister seg til å ha gullepler i haven, vil oppleve et drama med mange dyr som sloss om gulleplene.

Kilde/bilde!. Hvis ikke rapporter jeg som troll ;)

Da gullepler ikke vokser i Norge lengre, så har jeg dessverre ikke noe bilde av dem.

Så det får komme siden om jeg tar en tur ditt de vokser.

Lenke til kommentar

Med andre ord, udokumenterte påstander. Typisk trollaktiviteter.

Som sagt, hadde dette vært reelt så hadde folk visst om det. I 2011 er samfunnet såpass åpent og såpass mye informasjon som flyter rundt at historien din om gullepler ville vært lett dokumenterbart. Noe det ikke er.

Påstanden din er heller ikke nevnt på Wikipedia siden om Slesvig-Holsten, selv ikke den engelske utgaven: http://en.wikipedia.org/wiki/Schleswig-Holstein

Men det er kanskje slik at HELE verden er for protestantisk til å ville akseptere at det virkelig finnes et magisk eple som tilsynelatende kan kurere all sykdom, alderdom og hungersnød?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...