Vertical^ Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Kujon. PC'ene er relativt like, men er to ting som skiller. ASUS'en har bedre skjermkort, men Samsung'en har sterkere og raskere prosessor. Spørs hva du skal bruke PC'en til. Er det spilling, så ville jeg gått for ASUS. Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Er den Lg blu-ray spillern bra ? fort ??! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 En spiller dedikert for Blu-Ray vil nok være mye bedre en den du får med PS3. Har hørt mye negativt om spilleren til PS3. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Huff huff huff, glemte det helt av frem til nå. Noen som vet hva som var på datadelen i dag? Er det en oversikt? Det var noen skjermkort, bl.a. 560TI, 6870 og Zotac GeForce GTX 570 1280MB. Jeg bestilte 570-kortet(satt ned fra 2,6k til 1995,-!!) og RAM(som ikke var på salg). Det var også et par SSD-disker(Bestilte Corsair Force 120GB til en kompis for 1090,-), Starcraft-headset og tastatur + en del andre ting. Var noen spill med vill rabatt på ^^ Ikke noe nevneverdig though. Endret 29. september 2011 av Reap Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 En spiller dedikert for Blu-Ray vil nok være mye bedre en den du får med PS3. Har hørt mye negativt om spilleren til PS3. Hæ ? Jeg har alltid hørt posestive ting og jeg har selv hatt ps3 i 3 år 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg har hørt at den er svak, og lever ikke opp til kvalitene en Blu-Ray spiller bør gi. Uansett, så tror jeg en ordentlig Blu-Ray spiller vil gi bedre kvalitet på bildet. 1 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Ekstern hdd kan kobles til og streames gjennom en usb kabel på denne spilleren ? Støtter det meste ser det ut som, Noen som har en formening om spilleren som er på tilbud? Lenke til kommentar
MrNutcase Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Reagerer litt på at både Onkyo recieveren og Phillips hjemmekinoen ble satt OPP 1000,-NOK for litt over en uke siden, og er altså på supertilbud med en litt misvisende "førpris" i dag. Gode priser fremdeles, men altså ikke så gode. Lenke til kommentar
koots Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Ble ASUS N55SF, den rimeligeste av de. Så nok en gang har man brukt lønna så fort man får den, men det trengs. Laptopen jeg har nå er gammel, uten fungerende batteri, halvveis fungerende wifi, og fylt med møkkahardware. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Faen, missa Beats By Dre Solo til en tusenlapp. La inn en ordre, og ser hvordand e tar det derfra. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Whoa, første ordren min, fra 1800-salget, er sendt allerede. Ikke rart de ikke kan samle ordrene, de klarer vel ikke å holde igjen lagergutta lenge nok! 4 Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Ble ASUS N55SF, den rimeligeste av de. Så nok en gang har man brukt lønna så fort man får den, men det trengs. Laptopen jeg har nå er gammel, uten fungerende batteri, halvveis fungerende wifi, og fylt med møkkahardware. Gled deg til godlyd og den perfekte 15"-skjermen(matt og 1600x900). Ellers har jeg hatt litt problemer med å få grafikkkortet til å fungere - hverken driveren fra sidene til ASUS eller Nvidia fungerer. I følge device manager er det manglende driver til PCI-kontrolleren, inntil jeg finner ut av det må jeg belage meg på å bruke Intel 3000-grafikk Endret 29. september 2011 av Torpedo_Peter Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Whoa, første ordren min, fra 1800-salget, er sendt allerede. Ikke rart de ikke kan samle ordrene, de klarer vel ikke å holde igjen lagergutta lenge nok! Lager gutta ? Trodde det var lager maskinene jeg... Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Ekstern hdd kan kobles til og streames gjennom en usb kabel på denne spilleren ? Støtter det meste ser det ut som, Noen som har en formening om spilleren som er på tilbud? Har denne spilleren selv, og har bare positive ting å si om den. Den er rask, enkel å bruke og jeg kan skrive under på at den er bedre til bluray en ps3 (feitversjonen). Har også koblet til eksterne disker med ntfs og fat32 og begge virker veldig bra opp mot denne spilleren. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 ...SNIP... Har denne spilleren selv, og har bare positive ting å si om den. Den er rask, enkel å bruke og jeg kan skrive under på at den er bedre til bluray en ps3 (feitversjonen). Har også koblet til eksterne disker med ntfs og fat32 og begge virker veldig bra opp mot denne spilleren. Det er denne du snakker om sant? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=612881 Eneste jeg lurer på er om selve spilleren bråker noe særlig? Dette irriterer meg med ps2'en min. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Whoa, første ordren min, fra 1800-salget, er sendt allerede. Ikke rart de ikke kan samle ordrene, de klarer vel ikke å holde igjen lagergutta lenge nok! Lager gutta ? Trodde det var lager maskinene jeg... Ikke bare, det hadde vært litt av et lager. Men mange pakker lages nok av maskinen alene, ja. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 ...SNIP... Har denne spilleren selv, og har bare positive ting å si om den. Den er rask, enkel å bruke og jeg kan skrive under på at den er bedre til bluray en ps3 (feitversjonen). Har også koblet til eksterne disker med ntfs og fat32 og begge virker veldig bra opp mot denne spilleren. Det er denne du snakker om sant? http://www.komplett....aspx?sku=612881 Eneste jeg lurer på er om selve spilleren bråker noe særlig? Dette irriterer meg med ps2'en min. Såfremt du ikke sitter med spilleren rett ved øret, eller ser på film uten lyd, er denne lydløs. Jeg klarer ikke å høre at den spinner opp engang under oppstart av bluray, selv om jeg bare sitter 3.5m unna. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 F... rakk ikke Pinell radion, det var godt tilbud. Lenke til kommentar
Freaky Sunny Squirrel Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 er Beyerdynamic hodetelefon DT770 Pro 32 noe bra tilbud? Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hello 65VT30 Goodbye 24k NOK 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå