Gå til innhold

Nytt headset, Hva anbefaler du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde trust før. Den som alle har...

 

Meeeeeeeen, nå har jeg Plantronics .Audio 90, vil anbefale dette headsettet på det vaaarmeste. Kjempebra! :D

 

Bare det at jeg aldri spiller lengre, dessuten så låter surround settet bedre for mine øyre.

 

Men headsettet jeg snakka om får du ikke klamme ører, det er IKKE plagsomt å ha på, kunne hatt det på i flere dager, noe jeg hadde på TG.. ;) Herlig sett altså..

Lenke til kommentar
Hva med dette : http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=972...lAction=details

 

Har det selv STOR BASS!!!!!!!

Det var nettop det headsettet som jeg mente.

Styr unna.

Hvorfor?

Du er kjempe fornøyd et halvt år.

Så begynner ting sakte men sikkert ikke å fungere.

Og etterhvert begynner du å lure på hvorfor i helvete du gadd å bruke penger på noe så satans dritt.

Dette gjelder ikke bare meg,men også noen andre kompiser.

 

Hvor mye måtte du betale i frakt og toll når du betalte fra koss sine hjemmesider?

Lenke til kommentar

hvis du hadde vært så smart å lest posten min så hadde du ikke trengt å skrive den posten.

Det er ikke mic på zalman sitt og jeg vet ikke hvor stort behov han har for det.

Du kan søkte litt på google å se om du finner en eller annen test på det hvis du føler at mic ikke er så viktigt.

Lenke til kommentar
Hvor får man kjøpt Plantronics .Audio 90 i norge?

Vil ikke betale masse frakt, toll, port eks osv fra utlandet.

 

Kjøp når du er i Frankriket / Tyskland / England / USA, eller noe i den duren ;)

 

Jeg aaaaaaaner ikke hva frakt blir, dessverre. Men de er jo sabla billige i forhold til kvaliteten uansett! Litt toll hadde jeg betalt om ikke Pappa hadde vært i USA da jeg trengte dem :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...