Harald Gjerholm Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Innhøstingstid i Hole Bildet er fjernet. Beskrivelse: Bildet er tatt i Hole sør for Hønefoss. Kirken i bakgrunner er Bølsnes Kirke. Regner med at et kutt på høyre side anbefales men jeg ville gjerne ha panorama så jeg lot dem være med. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Nydelig bilde og her er jeg kjent. Jeg har gått på Tyrefjord Høyere Skole for mange år siden!! Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Dette var fint, litt spesielle farger. Visste ikke at vi hadde rismarker i Norge, ville ikke rote meg utpå der med traktor Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Ok bilde med noe spesielle farger! Artig med slik følginfo som du gir oss! En måte å bli kjent med ukjente steder på! God 3'er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg