leifriksheim Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hei, folkens! I sommer levde jeg en uke som hjemløs i Oslo sammen med en kollega. Dette har blitt til internettserien "Uteliggerliv", som vi har lagd for nettsiden Aktiv i Oslo. Vi to har filmet, redigert og lagd alle de grafiske elementene selv, så jeg er ganske stolt! Ser etter konstruktiv kritikk. Hva synes dere om konseptet? Regler: - Vi har ikke lov til å fortelle at vi filmer - Vi har ikke lov til å kontakte kjente - Vi har ikke lov til å tigge etter mat eller penger - Vi har ikke lov til å gjøre noe (veldig) ulovlig Pakkeliste: - Lommekniv - Ukulele - Genser, bukse, t-skjorte og regnjakke - Sekk - Tegnesaker - Vannflaske Følg oss på Facebook! - Da blir vi gla´! Lenke til kommentar
tole Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Høy kvalitet på dette, gutter. Vises at dere har lagt mye gode ideer og innsats ned i dette. Regi, klipp og grafikk satt som ei kule. Hvis jeg skulle sette fingeren på noe og gi konstruktiv kritikk i forhold til mitt syn så var det eneste som ikke var profesjonelt deler av kameraføringen. Greit med "portabelt look", men det vises kanskje litt for godt at det er et minikamera fordi håndteringsbevegelsene er store. En skuldermount eller noe annet lurt fikser mye av det hvis dere vil roe ned bildet, ellers kan man øve på å bevege kameraet som et større kamera, men det krever ganske mye fokus. Det andre er lyden fra håndteringen av videokamera. Man kan slippe unna med mye rart av bildekvalitet, for folk dømmer merkelig nok bildekvaliteten ut i fra lyden, enn så rart det høres ut... Men alt i alt var dette veldig severdig, så godt jobba Lenke til kommentar
leifriksheim Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Takktakk! Kan ikke si noe på kameraføring og lyd til mitt forsvar. Vet at det ikke er optimalt, og vi kunne nok gjort en mye bedre jobb. Utover i serien tror jeg vi får mer dreisen på det, og utsnittene er finere og mer oversiktlige http://www.youtube.com/watch?v=A-oPnqMzE2Q Endret 28. september 2011 av leifriksheim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå