largem Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 hei gutt 19 her. jeg har vært sammen med dama snart en måned. men jeg stoler ikke på ho. jeg har opplevd flere ganger at eksene har vært utro. jeg vet sånn innerst inne at hun ikke vill være det. men væremåten ho er på er flørtete. og jeg blir nervøs. og flere prøver og sjekke ho opp hele tiden. men ho sier at det er vel bare posetivt at andre syntes ho er deilig, og at jeg veit at ho er min. ho sier at jeg er den snilleste typen ho noen gang har hatt. og en vennine av sier at jeg ikke har noe å beskymre meg for. for har sagt til vennina at ho er så forelska, og er så glad jeg har blitt en del av livet hennes. sånn som i dag vet jeg ho slutta på skolen halv tolv. og ho har ikke svart på meldingen min. noe ho gjør med en gang til vanlig. ho pleier og sende masse meldinger hele dagen. noen innspill? mvh TS Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Punktliste og greier... At hun ikke svarer på en melding midt på dagen skal du ikke bekymre deg for. Maser du på slike ting vil hun nok kunne synes du er litt for needy. At du har hatt utro ekser er jo trist å høre. Damen din vet gjerne om dette og vil/bør ha forståelse for evt. usikkerhetsfølelser du kan ha pga dette dersom du legger det frem på den måten. Hva venninner sier skal du egentlig ta med en klype salt. De sier som oftest det de tror damen din vil at de skal si. 4 Lenke til kommentar
largem Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 ja akkurat det jeg tenker om vennina. men dama har selv sagt at ho aldri vill vært utro. ho har selv sagt at ho har vært utro en gang mot eksen for 2 år siden i og med at han ikke var noe og tvang henne til diverse ting. og at ho ikke hadde noen følelser for han, men ikke turte og slå opp. hun vedla også at dem ikke hadde hatt sex de siste månedene de var sammen. men jeg er håpløst forelska i denne jenta. og kjempe glad i henne til de grader. føler endelig at jeg har funnet en ordentlig jente. for en gangs skyld. ikke en som bare er "dum og deilig" Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Ditt største problem er nok manglende bruk av shift. Slutt å bekymre deg over småting. At hun var utro når hun var 15-16 bør ikke spille noen rolle. Om du mener det er frykt for gjentagelse, tar du det opp med henne. Det høres ut som om du har fått en forklaring på hvorfor dette skjedde. Lenke til kommentar
largem Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Ditt største problem er nok manglende bruk av shift. Slutt å bekymre deg over småting. At hun var utro når hun var 15-16 bør ikke spille noen rolle. Om du mener det er frykt for gjentagelse, tar du det opp med henne. Det høres ut som om du har fått en forklaring på hvorfor dette skjedde. er så lei av og ha tillits problemer med mennesker jeg dater/ er sammen med. det ender alltid opp med dårlig resultatt. for ingen vill være sammen med en partner som ikke stoler på dem. og denne gangen har jeg virkelig funnet drømmejenta. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Du vet hun ikke vil være utro. Du føler verden faller sammen når hun ikke svarer straks på en sms du har sendt henne. Hun har sagt til en venninne at hun er så forelska. Slapp av, nyt livet og vær glad for at du har funnet drømmedama. Så lenge det ikke er noen tegn til at dette ikke er fryd og gammen, ser jeg ingen grunn til å bekymre seg. 2 Lenke til kommentar
largem Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 er ingen direkte tegn til. men for noen år siden jugde hun veldig mye om hvem ho hadde hatt seg med og sånn. og folk tror jo på rykter. og folk sier at ho ikke er en jente for meg. og kompisen min var på ho for et år siden. dem hadde et ONS, men han sier ho er så løs tøs og alt sånn. vet jeg ikke burde høre på han, som har pult godt over 20 stk på 2 år. ho er helt fantastisk og være og jeg ser at hun føler gjensidig for meg ved måten hun er på. vi ventet også 3 uker med sex. siden hun ville ikke bli såret. og var redd for tøm og røm. er kun noen dager siden vi gjorde det. og jeg har respektert hva hun har følt. og det var jo mye bedre å vente ofr da var det litt mere spennende. men jeg ho er veldig kåt av seg. ho har jo praktisk talt kasta seg over meg de siste dagen vi har vært sammen. og jeg er redd hun føler at ho ikke får nok. og går på andre. men jeg vet jo innerst inne at det ikke er saken. saken er kun i hodet mitt. hadde ho gjort det hadde fått vite det rimelig fort. bor i en liten by. hvor alle vet hvem som er hvem. og rykter flyr fort som f*** Lenke til kommentar
Vatusia Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Å vente 3uker før man har sex fordi man er redd for å bli såret var da.... overbevisende.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå