Gå til innhold

Se hva Apple kopierer fra Android

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Litt merkelig er det da at Samsung så vel saksøker Apple for patentbrudd på trådløs kommunikasjon.no

Det er jo et direkte motsøksmål pga. Apples oppførsel.

Ja, får det vett du alt om :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt merkelig er det da at Samsung så vel saksøker Apple for patentbrudd på trådløs kommunikasjon.no

Det er jo et direkte motsøksmål pga. Apples oppførsel.

Ja, får det vett du alt om :-)

Om du sitter på annen informasjon som tyder på noe annet (noe jeg tviler sterkt på), så kom gjerne med det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Om du sitter på annen informasjon som tyder på noe annet (noe jeg tviler sterkt på), så kom gjerne med det.

Nei, jeg sitter ikke på annen informasjon. Men det betyr likevel ikke at din påstand er tilfellet ;-)

Lenke til kommentar

Nei, jeg sitter ikke på annen informasjon. Men det betyr likevel ikke at din påstand er tilfellet ;-)

Hvorfor i all verden ikke? Fordi du kun skal kverulere utifra din egen overbevisning? Har du i det hele tatt lest diverse artikler som har blitt skrevet om saken?

Dette er hva Samsung selv sier om søksmålet sitt:

Samsung is responding actively to the legal action taken against us in order to protect our intellectual property and to ensure our continued innovation and growth in the mobile communications business, the statement said.

Feks. http://news.sky.com/home/business/article/15977477

Du bør også lese litt generelt om countersuits/motsøksmål slik at du kjenner til begrepene før du begynner å kverulere om saker som omhandler dem.

Endret av Vice
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hvorfor i all verden ikke? Fordi du kun skal kverulere utifra din egen overbevisning?

Jeg kverulerer ikke mer enn jeg må, og når noen slenger ut en random kommentar, uten noe kilde eller oppbacking, da kommenterer jeg.

Hadde du linket til artikkel i forrige post med en gang, hadde aldri denne "diskusjonen" funnet sted, det garanterer jeg deg.

Husk, det er ikke jeg som har bevisbyrden for dine påstander.

Lenke til kommentar

Jeg kverulerer ikke mer enn jeg må, og når noen slenger ut en random kommentar, uten noe kilde eller oppbacking, da kommenterer jeg.

Hadde du linket til artikkel i forrige post med en gang, hadde aldri denne "diskusjonen" funnet sted, det garanterer jeg deg.

Husk, det er ikke jeg som har bevisbyrden for dine påstander.

Det er lov å være litt opplyst om saken man ønsker å diskutere. Om man skal begynne å linke til hver eneste lille ting man snakker om blir det bare rot, i tillegg til at det er helt unødvendig. Om du er usikker på noe så er fremgangsmåten å Google det, evt. spørre om link/kilde. Fremgangsmåten er absolutt ikke å sette fram et motargument tatt ut av intet. Om du mener at du har funnet en "random kommentar" blir diskusjonen absolutt ikke noe bedre av at du selv slenger fram en "random kommentar".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det er lov å være litt opplyst om saken man ønsker å diskutere.

Om man skal begynne å linke til hver eneste lille ting man snakker om blir det bare rot, i tillegg til at det er helt unødvendig. Om du er usikker på noe så er fremgangsmåten å Google det, evt. spørre om link/kilde. Fremgangsmåten er absolutt ikke å sette fram et motargument tatt ut av intet. Om du mener at du har funnet en "random kommentar" blir diskusjonen absolutt ikke noe bedre av at du selv slenger fram en "random kommentar".

Igjen, det er ikke jeg som har bevisbyrden for dine påstander. Du kan snu på det så mye du vil, men det skal ikke være nødvendig for meg å måtte sjekke troverdigheten i dine påstander på google.

Jeg har dessuten aldri angrepet de faktiske fakta, men det faktum at du mener du har rett uten bevis og det faktum at jeg ikke har noe bevis for noe som sier noe annet.

Lenke til kommentar

Igjen, det er ikke jeg som har bevisbyrden for dine påstander. Du kan snu på det så mye du vil, men det skal ikke være nødvendig for meg å måtte sjekke troverdigheten i dine påstander på google.

Jeg har dessuten aldri angrepet de faktiske fakta, men det faktum at du mener du har rett uten bevis og det faktum at jeg ikke har noe bevis for noe som sier noe annet.

Om jeg eller andre kommer med et utsagn som du ikke tror på, så er det ingen som er interessert i å lese ren kverulering fra din side som ikke har noen annen funksjon annet en å forsøke å svekke andres utsagn/kredibilitet, samt forsøple tråden. Hadde du overhodet vært interessert i å vite ting nærmere hadde du enten spurt om mer informasjon eller du hadde Googlet det selv. Dette var også helt elementær info som enhver som kan ha noe interesse av Apple og Samsung bør fått med seg i den siste tiden, ikke obskur og vanskelig tilgjengelig informasjon som krever spesialkunnskap eller spesial interesse.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...