pgdx Skrevet 8. august 2003 Rapporter Del Skrevet 8. august 2003 Avatar-en må være mindre enn 50 piksler bred og 50 piksler høy Avatar-en? Som i bil-en og hus-et? Og forum-et? Jeg tror at det er en lit-en skrivefeil et sted. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 8. august 2003 Rapporter Del Skrevet 8. august 2003 Avatar-en må være mindre enn 50 piksler bred og 50 piksler høy Avatar-en? Som i bil-en og hus-et? Og forum-et? Jeg tror at det er en lit-en skrivefeil et sted. jeg tror det er en skrivefeil her et sted.... skulle vel stå ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 8. august 2003 Rapporter Del Skrevet 8. august 2003 En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 8. august 2003 Rapporter Del Skrevet 8. august 2003 Det er vel forskjell på å kritisere og å påpeke? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 8. august 2003 Rapporter Del Skrevet 8. august 2003 En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil. jeg kritiserer han fordi han er dum nok til å gidde å klage på en ubetydelig detalj Lenke til kommentar
hart Skrevet 8. august 2003 Rapporter Del Skrevet 8. august 2003 Edit: se neste innlegg.. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. august 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. august 2003 Det er vel forskjell på å kritisere og å påpeke? Riktig. Jeg prøvde bare å påpeke en skrivefeil. Nemlig at det ikke skrives "avatar-en", men "avataren". Venomzorg: Takk for at du sa i fra. Hart: Jeg vet ikke om du leste hva jeg siterte, men det var faktisk ikke det du skrev. Så jeg vet ikke helt hvor du vil... Lenke til kommentar
hart Skrevet 8. august 2003 Rapporter Del Skrevet 8. august 2003 fant det i retningslinjene.. så ingen ting av det du viste til i profil så jeg tok det for god fisk at du var på jordet.. Hvorhen du enn fant det så skrives selvfølgelig ikke avatar-en med en "-en" ending.. kan du ikke bare sende en mail til forumfolka neste gang? Totalt unødvendig post. Jeg fjerner mitt forrige innlegg til fordel for deg.. :wink: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 8. august 2003 Rapporter Del Skrevet 8. august 2003 En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil. jeg kritiserer han fordi han er dum nok til å gidde å klage på en ubetydelig detalj det var ikke deg den var myntet på Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. august 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2003 En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil. det var ikke deg den var myntet på Så da var den vel myntet på meg. Vel. Det var ikke ment som kritikk, men en tilbakemelding. En opplysning om at de hadde skrevet feil. At ingen moderatorer har forandret på det, eller har giddet å svare i denne tråden er et fint eksempel på hvor nyttig "Tilbakemeldinger" er. Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 10. august 2003 Rapporter Del Skrevet 10. august 2003 En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil. det var ikke deg den var myntet på Så da var den vel myntet på meg. Vel. Det var ikke ment som kritikk, men en tilbakemelding. En opplysning om at de hadde skrevet feil. At ingen moderatorer har forandret på det, eller har giddet å svare i denne tråden er et fint eksempel på hvor nyttig "Tilbakemeldinger" er. Ja dette må jo ha høy prioritet hos hardware.no, eller hva ? Takk for at du laget en post om dette problemet, tror nok mange lenge har levet i villrede og hatt mange søvnløse netter om denne astronomiske skrivefeil utført av hardware.no. Lenke til kommentar
amund Skrevet 10. august 2003 Rapporter Del Skrevet 10. august 2003 Skrivefeilen er rettet. Faktisk forekom denne skrivefeilen minst 5 ganger i lang_main-fila til phpBB. Beklager at vi ikke leste korrektur på hele fila før vi tok den i bruk (så vidt jeg husker lastet vi ned denne language-packen fra phpBB.com). Mvh, Amund Lenke til kommentar
Ghostrider Skrevet 10. august 2003 Rapporter Del Skrevet 10. august 2003 Heh, forsiktig med det der. Jeg påpekte en skrivefeil, eller faktisk 4 i samme innlegg fra en moderator, og som vanlig ble tråden stengt. Når lovgivende makt, er utøvende makt, les : drittunger som lager sine egne regler og som så hever de, så blir det "tommyball" for alle penga. Må ikke komme med kritikk av moderatorer må vite, det er bare å bøye seg, og messe "Heil moderator" for ikke å falle i unåde. *sukk* Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 11. august 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2003 Når lovgivende makt, er utøvende makt, les : drittunger som lager sine egne regler og som så hever de, så blir det "tommyball" for alle penga. Du har så rett så rett. Det er slik det er her på forumet, men posten din kom på et litt uheldig tidspunkt ettersom feilen faktisk er blitt rettet opp. Amund, the one and only, er en av de få som gjør en god jobb, og han gjør en sinnsykt god jobb. Skrivefeilen er rettet. Beklager at vi ikke leste korrektur på hele fila før vi tok den i bruk (så vidt jeg husker lastet vi ned denne language-packen fra phpBB.com). Mvh, Amund Glimrende. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå