Gavekort Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hei! Jeg skal sende en eske med på flyet i morgen, og esken inneholder varer som ikke tåler så veldig mye. Derfor trenger jeg et slikt "Fragile"-klister. Hvor kan man kjøpe dette? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Print ut og tape det på. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Jeg har tenkt tanken selv, men det er ikke foretrukket når jeg ikke har gjennomsiktig teip liggende, og helst vil dekke hele esken med klister. Lenke til kommentar
Rippler Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Enkelt. Si i fra i skranken der du leverer godet at dette er skjørt og at du vil ha klistremerke på dette, Norweigan har jeg sendt med tidligere og dem er alt annet enn kjipe på slikt. Dunket fjell for meg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Det skal jeg gjøre! Håper SAS også er generøse på klister! Jeg sjekker Posten også, bare for å være sikker på at jeg får klistermerkene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå