Odesseiron Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Spiller du Dark Souls for tidlig så har utviklerne en kreativ straff. Les hele saken Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hahahah Way to go Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Genialt! Desverre må jeg nok sette dette på hold, da jeg ikke har tid til dette nå. Frister mer med Forza 4 og Ico/Shadow Collection denne mnd. Hvis jeg dog ikke finner alle spillene veldig billig da. Skal uansett uten tvil skaffe meg dette. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Bildet på toppen er fra Demon's Souls, er det ikke? Eller er det en fiende som er veldig lik Tower Guard, som du sloss mot i omgivelser som er veldig like dem du finner i Demon's Souls? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Dette og Rage utgis på min bursdag. OH YEAH En gledens dag for oss alle! Edit: Er Demon's souls en det bildet stammer fra ja! Kjenner det godt igjen Første gangen jeg kom til Tower Knight ble eg regelrett oneshottet. Tenkte bare "WTF". Aldri opplevd maken Endret 22. september 2011 av M@R7!N Lenke til kommentar
forbjok Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Genialt, men er det noe som hindrer dem i å bare gå i offline-modus? Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 hadde vært gøy å se ca samme effekt på alle spill, ser for meg når bf3/mw3 kommer, så starter det med at en random bot i singleplayeren sitter me full auto sniper kun for å ta deg Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Veldig morsom løysning på det hele, bare drepe alle som prøver seg. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Hadde Westwood sine strategispill noe lignende? Dersom den ikke likte din versjon av spillet fikk man kun spille i kort tid før alle bygningene eksploderte? Lenke til kommentar
GRSonic Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Veeeeeel... Tjuvstart og tjuvstart... "Dark Souls" er egentlig lansert i Japan 22. september. Det er bare vi som må vente til 7. oktober til vi europerere og amerikanere får spillt "Dark Souls" Bare en ting å nevne, det er bare PS3 versjonen som er lansert i Japan. Men det visste dere det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå