Mia Holte Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Ja takk til alternative sjangre hvor hovedfokuset ikke ligger i å drepe. Dette tror jeg må prøves Lenke til kommentar
Oberlai Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Kanskje bare meg, men dette hørtes egentlig fabelaktig kjedelig ut... Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Dette spillet kommer i en selvkonstruert ond sirkel. Det er ikke budsjett til å komme opp på et akseptabelt visuelt nivå, og det virker å mangle en hver form for, øh physics. Og på grunn av dette kommer trolig ikke spillet til å selge spesielt godt, hvilket gjør at man ikke får nok penger til utvikling... Grafikk er ikke alt, det er riktig, men det er imidlertid viktig. Et spill blir ikke godt selv om grafikken er topp, men et spill av denne typen krever imidlertid god grafikk. Spesielt etter som dette spillet sikter på å forevige det visuelle som skjer. Det er ikke et halvsueralistisk eventyrspill, eller et actionspill som fokuserer på andre aspekter. Litt trist, for om dette spillet hadde vært gjennomført kunne det faktisk vært noe jeg kunne ha spilt. Slik det ser ut nå blir det nok ikke så jeg gidder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå