Odesseiron Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Alternative Warco setter deg i skoene til en krigskorrespondent. Les hele saken Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Virker jo litt interesant egentlig. Skulle bare ønske grafikken var bedre. Fokuset er jo faktisk og filme hendelser og miljøet, og tror nok innlevelsen kunne vært hakket bedre med mer realistisk grafikk enn det som blir vist i videon. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Interessant, kunne vært ganske gøy å prøvd dette spillet Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 @ElBarto enig i det, CryEngine eller FrostBite hadde egnet seg bra vil jeg tro. Spesielt sistnevnte med endel visuelle aspekter som sandstorm og røyk (BF3 videoen i ørkenen med tanksene er et godt eksempel). Lenke til kommentar
MatiasH Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Konseptet var interessant og jeg kunne ha kjøpt en sånt spill men traileren overtalte meg ikke. Dårlig grafikk og animasjoner, nei takk. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Dette her hadde vært gøy å prøvd ja! Men er det noe info om det som foregår på "kontoret"? Her tenker jeg på redigering av materialet, om man tjener penger og kan sløse bort dette på bedre kamerautstyr osv.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Artig konsept, men det tekniske svikter totalt her. Troverdigheten uteblir. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Haha, så tøft. Ser for meg at man finner konkurrerende, skutte korrespondenter med bedre kamerautstyr og rapper det fra dem osv. Fokus, vinkling, lydmann på slep, oppgraderinger med videolys, backup lagring av videoopptakene så man kan starte der man slapp hvis man dør osv. Høres knallkult ut! 3 Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Tror en av grunnene til grafikken er rett og slett at dette ikke blir noen kassa suksess og derfor er nok ikke budsjettet all verden heller. Tipper de tar seg godt betalt for lisens til frostbyte eller cryengine pluss at man må bruke ekstra lang tid på å bygge opp grafikken. Hjelper ikke å kaste penger på bål. Virker artig, men ikke min type spill. Kanskje en anmeldelse vil få meg på andre tanker. Har Gamer tenkt å anmelde dette spillet? Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Dersom du lager "War is bad, mkay"-vinkling på historiene dine må du slåss med sistebossen, som er Rupert Murdoch og Fox & Friends Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Dette er en type spill som nok ikke er så lett å få et stort budsjett på, for det er jo litt et nisje produkt, ser i allefall slik ut nå. Jeg er veldiig interessert i dette spillet nå, grafikken skulle gjerne vært bedre da, men jeg liker fortsatt konseptet så godt at jeg kan se bort ifra det. Lenke til kommentar
wotg Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Er dette spillet 5,6 år gammelt? Grafikken var jo mildt sagt elendig. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg er på ingen måte noen grafikk hore, men det lille traileren hadde å by på ødela opplevelsen fullstendig. Det ble rett og slett ikke troverdig nok og det er jo det viktigste med et slikt spill. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Som alle sier, grafikken var bunnen av bøtta. I tillegg kan jeg ikke si meg hoppende i taket av fysikken heller (måten man sprang på, risting i kamera osv.). Ikke noe kjøp for meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hadde vært artig om man kunne recorda i spill på denne måten. Tenker på alternativ til Fraps. Tenk dokker å løpe gjennom BF3 bare utstyrt med ett kamera =). Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Ja, det hadde faktisk vært noe. Hadde det vært skikkelig utført og alt selfølgelig. Lenke til kommentar
Samma fuh Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Grafikken er jo seint ps2 tidlig ps3, blir får dårlig ass Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 La oss lage et fotballspill der du får sitte på benken å se på kampene da! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) La oss lage et fotballspill der du får sitte på benken å se på kampene da! Gjort allereie. Football Manager, Championship Manager, etc. Trist at folk avskriv eit friskt og interessant konsept fordi grafikken ikkje er på toppnivå. Dette er ikkje eit prosjekt ein tek med seg til dei øvre etasjane hos EA eller Activision (" ... Filme og ta bilete av folk som skyt kvarannan? UTAN å skyte sjølv?!?"), og ein kan ikkje akkurat lage krigskorrespondent-spel i håndmala eller 16 bit-stil, som ser ut til å vere default-løysinga for indiefolk som ikkje sit på kompetanse nok til å kode ein proprietær, godt utsjåande motor som t.d. Serious Engine eller den frå Hard Reset. Endret 22. september 2011 av Zealuu 1 Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) La oss lage et fotballspill der du får sitte på benken å se på kampene da! Gjort allereie. Football Manager, Championship Manager, etc. Trist at folk avskriv eit friskt og interessant konsept fordi grafikken ikkje er på toppnivå. Dette er ikkje eit prosjekt ein tek med seg til dei øvre etasjane hos EA eller Activision (" ... Filme og ta bilete av folk som skyt kvarannan? UTAN å skyte sjølv?!?"), og ein kan ikkje akkurat lage krigskorrespondent-spel i håndmala eller 16 bit-stil, som ser ut til å vere default-løysinga for indiefolk som ikkje sit på kompetanse nok til å kode ein proprietær, godt utsjåande motor som t.d. Serious Engine eller den frå Hard Reset. For mitt vedkommende vil et sånt spill avhenge av god grafikk og god lyd (utifra videoen synes jeg ikke det virker så lovende). Om det er meningen at jeg skal føle noe umoralsk i det å filme og publisere noe må det jo være noe som sjokerer eller opprører i utgangspunktet. Hverken lyden eller grafikken ser ut til å være i nærheten av hva vi har i populære FPS, og det meste ser mer troverdig ut i f.eks. BC2. Det er antakelig ikke myntet på slike brødgjøker som meg heller da, som har noen tusen timer i slike spill, og som ikke så enkelt lever meg inn i det som skjer på skjermen. Endret 23. september 2011 av MultiForce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå