H4ck3r Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 jaja, spørsmålet er temaet Lurer som sagt på hvor får man kjøpt Planetside til en billing penge? Og hvor mye ligger betalings opplegget på i måneden i Norge på? takker for svar Mvh At/|ri Lenke til kommentar
WickedOne Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 De har en 10 dagers trial på fileplanet nå, regner da med at du slipper og betale for selve spillet og går rett på avgiften. Regner med at avgiften er det samme som på SWG (begge er SOE), som er i underkant av 100 spenn i måneden. Lykke til Wicked0ne Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Kjøpte det for 399 kr på Narvesen, og fikk med 30 dagers gratis spilletid. Kommer vel til å betale 12-13 dollar i måneden. Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 har hørt at prisen skal ligge på 70 kroner? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 har sony innført sånn samla avgift for alle sine online spill ennå? sånn at du bare betaler en sum, og kan spille alle spillene deres online? Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Nja.. prisen er nok rundt 500 i de fleste butikkene, med untak i merkelige små lokalsjapper Som sagt kan det også lastes ned fra Fileplanet, da slepper du unna 500kr og betaler månedsavgifta ca.20 dager tidligere enn om du plukka det opp i butikken. Absolutt ikke ille, men en må være medlem av fileplanet da... edit: okay leste nettopp han under Kan ikke si jeg veit detta sikkert, når jeg tenker meg om så er det godt mulig registringsavgift eller ett eller annet sånn er jevlig dyrt for at dem ikke skal tape penger Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Det at du sliper å betale for selve spill pakka når du laster ned trialen er tull. å når det komer til den dealen som SOE har at du kan betale litt mere å få for alle online spillene dems så inkluderer ikke det SWG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå