barekstad Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Skulle legge inn min telenor epostadresse i går og tastet feil passord når det ble lagt inn. Nå er det ikke mulig å gå inn å endre noe. Går på innstillinger - mail, kontakter, kalendere - Feltet med kontoer er skravert (grått) og kan ikke trykkes på. Hvordan kan jeg få event slettet den kontoen eller redigert den? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Har ikke iPod'en her på jobb, men kan dette hjelpe? Eller dette. Endret 22. september 2011 av oslo72 Lenke til kommentar
barekstad Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Har ikke iPod'en her på jobb, men kan dette hjelpe? Eller dette. Nei problemet er at jeg ikke kommer inn på kontoer. De feltene er skravert grå så er ikke mulig å trykke der. Aner ikke hva jeg kan ha gjort feil i går annet enn at passordet ble tastet feil.. Lenke til kommentar
barekstad Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Får vel ta en reset da.. Forsøkte en reset etter backup, og la inn igjen men det hjalp ikke. Må vel bite i det sure e.. og resette som ny.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå